Gå till innehåll
killerwolf2

lowstakestjomme med hybris som jagar bonusar och förhoppningsvis biobiljetter

Recommended Posts

Spyhink runbad idag

uuuuurk. Frust flås. Fiskjävel som donerar till alla utom mig är upp en hyfsad årslön över EV lifetime mot mig.
Vilka He-Man moves jag än utför så kommer han dit, och man hör Skeletors garv eka i läggan.
Speciellt när skiten åker in pre och du ser något overkligt som binkar.

Redigerad av killerwolf2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett tips från coachen är att inte kolla vem som är upp mest mot dig i din databas eller kolla hur mycket över ev någon annan är. Det kommer inget gott ur det, däremot kan det komma väldigt mycket negativt från det. Lättare sagt än gjort, men fokusera på det som är relevant och din winrate kommer höjas väldigt mycket antagligen.

• Like 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

fuck knows. Har inte följt crypto på ett par månader öht, och när det gäller tether har jag inte haft ett jota i det på 6-8mån. En m8 sa att tether var nere i 0.93 imorse och nu kommer det smälla och knak sa det så klev btc ur sin wedge med en $1300 spik uppåt(som givetvis har regresserat 40%ish i vanlig ordning sen dess men iaf, snygg timing på honom hah)

Redigerad av killerwolf2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

^that said, även när jag är insatt så är det på nivån "jag kikar RIO-video en gång i veckan på söndag när jag är dödsbakis och somnar mellan händerna och kallar mig pokerstudent". 

Redigerad av killerwolf2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu