Gå till innehåll

$100 till $50.000 Quackboat´s DagBok


Quackboat

Recommended Posts

Tjenare allesammans här i pokerforum.

Har tänkte göra en rolig resa som jag gjorde förra året men denna gång ska jag live streama och blogg allt om det.

alltså så ska jag börja på en bankroll på $100 och spela upp till $50.000 under 2018.'

Kommer lägga ut allt om hur jag lär mig och hur mina tankar går. och varje morgon så ska vi träna tillsammans på streamen under 1 timme och sen börja spela.

 

Tänkt hör om det finns något intresse att se denna resan och samtidigt lär du dig också!

 

www.Pokerquack.blogg.se är adressen till bloggen och tänkte börja 1/2-18 om det finns intresse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, säger TrolliNorr :

Hade du börjat med $2k i rulle hade jag bedömt det som inom ramen för rimligt mål. Från 100 till 50000 på 1 år känns extremt osannolikt, men GL, blir gärna motbevisad!

som sagt så har jag redan gjort det engång så det är möjligt och kommer mer än gärna motbevisa det. följ gärna och se hur min framgång går! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, säger killerwolf2 :

Klart det går,  det blir bara mer eller mindre troligt  beroende på faktorer som personlig skicklighet, bankroll management och timmar. 

Lycka till!

absolut. kommer lägg ner 8-12h per dag och det är vad som krävs.. 

behöver tjäna ungefär $150 om dagen för att lyckas. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...