Gå till innehåll

Dags för poker igen


_PxKx

Recommended Posts

Den 2018-06-11 kl 06:50, säger swedish_orca :
Citat

Hur mycket av din totala vinst kommer ifrån bonusar och frirullar? 

Just nu kommer inget ifrån frirullar eller bonusar. Spelar i princip endast på SvS och de har inget sådant.
 

Citat

Av det lilla jag har läst så är det uppenbart att din strategi är långt ifrån optimal, varken ur ett exploativt eller GTO perspektiv. 

Att min strategi inte är optimal tvekar jag inte på. Jag kör ABC-poker på micronivåer. Jag är inte i behov av pengar just nu så jag slipper ta ut alla vinster på ett tag, hoppas att jag genom det kan gå upp i nivå. Jag kör 2-3 bord samtidigt så det blir en del händer för att räkna winraten. Blir som sagt att kolla varje månad ett tag. Winraten ska ju bli bättre och bättre, men jag tar det ganska långsamt och pluggar inget längre.
 

Citat

Variansen är iof ganska stor i poker så det tar ganska många händer innan man kan räkna ut sin verkliga winrate.

Jag har inte så jättestor varians så länge jag inte endast kör turneringar.
 

Citat

Hur ofta 3bettar du pre ?

Helt beroende på spelarna vid bordet. Eftersom jag främst spelar full ring så kan jag sitta och vänta på bra kort och sedan höja och höja.

 

 

Den 2018-06-12 kl 08:58, säger hampulito :

Hur orkar ni sitta och gagga med världens tråkigaste fejkkonto?

Undrar jag med? :)
Försöker förgylla det med roliga bilder åtminstone.

Skriver bloggen mest för att jag tycker det är för lite pokersnack på sajten. Var ganska mycket mer pokeraktivitet på nätet när jag spelade som mest för några år sedan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Ha ha. Detta gick inte bra,
Mätte timlönen för hela juni och det blev skitdåligt.
Började med att jag på de 3 första dagarna förlorade 900 kr. Tänk då på att jag går in med 20 kr på CG och spelar max 55 kr turrar.
Sedan gick det jävligt slött uppåt. Stod helt stilla i 2 veckor.

Hur som helst; resultat
Tid: 63 h
Vinst: 526 kr

= 8.3 kr/h  :D :D 

Gick inte back åtminstone och jag hade ganska kul förutom de första dagarna. Blir att kolla timlönen under juli också, känns som att den inte kan bli sämre.

Kan för övrigt vara sexigt när bröst studsar upp och ner, men känner att jag inte riktigt passar i det. Så nu har jag köpt gymkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testar igen denna månaden, men det blir inte lika mycket spel då det är en del resor som ska göras.
Vann precis 2 turrar på SvS, så det är en väldigt bra start.
Härligt på den ena; när vi var 5 pers kvar så hade jag 10 ggr så mycket som chip-tvåan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir det stopp. Över 1k i småturrar på SvS är jag nöjd med.
Men kanske blir det att jag måste plocka ut i slutet av månaden :(

Vården och FSK strular som fan, har inte haft någon vanlig inkomst sedan slutet av mars. Om ni har någon sjukdom så flytta inte ner til Skåne.

En bild ska ni få

Make up sex.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...