Gå till innehåll

Turneringsserie på 888 Poker med $2000 garanterat i månadsfinalen


valterego

Recommended Posts

Då kör vi en helt ny turneringsserie tillsammans med gänget på 888 Poker. Upplägget är enkelt: 
Fyra raka söndagar klockan 21 med start 21 november går kvalturneringar på 888 Poker. Inköpet är $5, och turneringen är låst till skandinaviska spelare. Det är 1,5 timmes latereg men ingen rebuy. Utöver prispott får de 2 bäst placerade spelarna varsin $55-biljett som de kan köpa in sig i finalen de 10 december med. Skulle man föredra att inte spela denna går det så klart bra ändå.

I finalen den 10 december har 888 Poker garanterat hela $2000 i prispengar i potten! 

Så, vi kör en kort recap på detta:

NAMN: PSE 2K Qualifier
TID: Söndagar 12 nov, 19 nov, 26 nov och 3 dec kl 21 svensk tid
INKÖP: $5
LÖSENORD:  traktor
I POTTEN: 2 biljetter a $55 adderat

Nu på söndag är det dessutom en bounty på 500 SEK i presentkort till den som slår ut Poker.ses redaktör Erik Rosenberg som spelar under alias "troythetoy".

Denna serie är ett samarrangemang mellan Poker.se, Sverige Spelar, Pokerforum, Poker Magazine och Norskpoker.com. In och anmäl er direkt!

Saknar ni konto på 888 men vill öppna ett kan ni göra det via oss och då få del av en fin bonus på upp till $700!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger schoolbook :

888 funkar tyvärr inte alls för mig :-( Kräver uppdatering, när jag uppdaterat har jag två 888installationer på datorn, får felmeddelande både när jag försöker köra och när jag försöker aviunstallera någon av dem.

 

Du är inte ensam. Jag fick panik när jag skulle spela en medlemsturnering på 888 för ett par veckor sedan och fick istället spela på webbklienten. Det sög.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...