Gå till innehåll

Program för pokerbokföring?


pozz2

Recommended Posts

finns de inget snille här som hade kunnat skriva ett sånt program?

typ väldigt enkelt där man kan ha koll på hur mycke man sätter in på dom olika sajterna o hur mycke man cashar ut,

hade varit najs om de hade kunnat omräkna valutorna me,kanske lite överkurs men ändå.

 

vet att man kan göra de i exel men me den otroligt fina designen de har så klarar man sig utan de,

 

 

typ:

 

 

IN SAJT UT UTTAG TILL

 

100 24 300 neteller

50 Champ 80 neteller

 

 

totalt +230 = xxx Kr

 

 

hoppas ni fattar ideén iaf.

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte gå in på detaljer än men snart kommer det en tjänst för bland annat detta på nätet.

Är någon intresserad får ni gärna höra av er med önskemål och dyligt så ska jag se till att ni får vara bland de första använda att testa tjänsterna.

Planerat är att det ska lanseras stort i början av hösten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

excel e fruktansvärt tråkigt,hatar verkligen de

 

ska va nåt speciellt hade varit kul

 

bara fråga om de finns nån som e sugen på o knata ihop de

 

Jag vet inte hur det är med dig, men jag brukar inte tycka att bokföring är så jävla roligt överhuvudtaget.

 

Excel bör räcka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har kört excel för att bokföra det,ca 120st mättillfällen hitills

 

kör ungefär

 

neteller

empire

party

omsättning

uttag

vinst

 

så plottar jag allt i en fet graf... så kan jag fint följa hur min ekonomi har gått.

 

bokföra med spss eller dylikt känns överflödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du blir medlem på cardplayer.com / my card player eller vad det nu heter så finns det en webbaserad bokföring där, skumade bara igenom när den kom och minns att den var rätt clean.

 

Tack för tipset. Registrerade mig, gratis, på cardplayer.com och använder deras statistik. Inte så värst avancerat, men jag är mycket nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startade med pokertracker och det blev massa strul när jag skulle köpa skiten. Köpte PO och inte helt nöjd med det heller...Använder nu Poker charts och kan säga att jag är väl inte helt nöjd med det heller....tex den fina bb/hr kurvan med indelningen i jämna 20 bb....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man intresserad av bokföringsfunktionalitet och inte särskilt intreserad av att ta fram statistik om sitt resulatat rekommenderar jag moneydance ett program för privatekonomibokföring men även utmärkt för poker då det klarar olika valutor. Om det ska vara värt att jobba med är det dock nog nödvändigt med åtminstone en aning om hur dubbel bokföring fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder MS Money. Det funkar klockrent och är väldigt lätt att använda.

 

Lägg upp varje pokersajt, neteller, bankkonto osv som ett eget konto och sätt upp kategorier för spelvinst, spelförlust, insättning till rulle, uttag från rulle, bonusar mm.

Jag körde med excel dom första två månaderna, men kommer aldrig nånsin att gå tillbaka till det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...