Gå till innehåll
soldado9

Tankar och reflektioner från Soldado9

Recommended Posts

1 timme sedan, säger trevligt :

Arenan och Playnation var ren kärlek! Satan vad många timmar 1.6 det blev när det begav sig. Efter skolan in på brutalcs dm för wup innan man satte sig med klanen 😍

Spelararenan var tider, fysatan. 3röd/1svart gathers, ouff ❤️

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fan vad kul detta var att halka in på! Har åtminstone 4-5k timmar på 1.6 och kanske runt 500h på GO. Mycket gathers på spelarenan/playzeek även om man ofta blev kickad pga fuskanklagad eftersom man var tre svart 😎 Var dock otroligt mycket fusk eftersom VOIPlay var tidernas sämsta anti-cheat, så jag klandrar ingen. Lirade även en hel del på playnation också och låg rätt bra till på 1v1-laddern. När det gäller GO var det mycket lir för 2-3 år sen och lyckades ta mig till global med en stabil femma, men som jag förstått det är matchmaking inte så relevant längre och det ska vara betydligt svårare att bli global nu(?). Det var allt jag hade att skryta med!

Om ni är sugna på att lira 1.6 public har GoaGubbar och InsaneGaming servrar som regelbundet har spelare och admins inne. Är inte hemma i Stockholm så mycket där min stationära dator är tyvärr men när jag väl är hemma hade jag gärna tagit några games med folk härifrån :) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
55 minuter sedan, säger FRAEEN :

Fan vad kul detta var att halka in på! Har åtminstone 4-5k timmar på 1.6 och kanske runt 500h på GO. Mycket gathers på spelarenan/playzeek även om man ofta blev kickad pga fuskanklagad eftersom man var tre svart 😎 Var dock otroligt mycket fusk eftersom VOIPlay var tidernas sämsta anti-cheat, så jag klandrar ingen. Lirade även en hel del på playnation också och låg rätt bra till på 1v1-laddern. När det gäller GO var det mycket lir för 2-3 år sen och lyckades ta mig till global med en stabil femma, men som jag förstått det är matchmaking inte så relevant längre och det ska vara betydligt svårare att bli global nu(?). Det var allt jag hade att skryta med!

Om ni är sugna på att lira 1.6 public har GoaGubbar och InsaneGaming servrar som regelbundet har spelare och admins inne. Är inte hemma i Stockholm så mycket där min stationära dator är tyvärr men när jag väl är hemma hade jag gärna tagit några games med folk härifrån :) 

Hahahaha, fy fan för goagubbar asså.. Det måste vara i särklass världens sämsta cs-server med världens sämsta admins. Skulle hellre spela mot bottar än att spela där, minns att jag har spelat där någon gång för längesen och man blir varnad/bannad om man inte springer med laget när man är terrorister.. Kul köra 30-manna cs och springa 15 pers någonstans. Snacka om att förstöra spelet.

Rolig korrelation med cs och poker f.ö. Känner och har träffat väldigt många som är/varit cs-proffs från hur många länder som helst genom poker. Tror aldrig jag träffat någon som tävlat i något annat datorspel vad jag kan minnas...

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu