gabbelol 10 Rapportera inlägg Postad måndag kl 20:23 1 timme sedan, säger trevligt : Arenan och Playnation var ren kärlek! Satan vad många timmar 1.6 det blev när det begav sig. Efter skolan in på brutalcs dm för wup innan man satte sig med klanen 😍 Spelararenan var tider, fysatan. 3röd/1svart gathers, ouff ❤️ 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cheppo 11 Rapportera inlägg Postad måndag kl 20:25 Ingen som lirade på clanbas? var nog tidigare än 1.6 dock men minns de dåligt 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minibiff 86 Rapportera inlägg Postad måndag kl 20:40 mIRC??????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FRAEEN 45 Rapportera inlägg Postad måndag kl 21:07 Fan vad kul detta var att halka in på! Har åtminstone 4-5k timmar på 1.6 och kanske runt 500h på GO. Mycket gathers på spelarenan/playzeek även om man ofta blev kickad pga fuskanklagad eftersom man var tre svart 😎 Var dock otroligt mycket fusk eftersom VOIPlay var tidernas sämsta anti-cheat, så jag klandrar ingen. Lirade även en hel del på playnation också och låg rätt bra till på 1v1-laddern. När det gäller GO var det mycket lir för 2-3 år sen och lyckades ta mig till global med en stabil femma, men som jag förstått det är matchmaking inte så relevant längre och det ska vara betydligt svårare att bli global nu(?). Det var allt jag hade att skryta med! Om ni är sugna på att lira 1.6 public har GoaGubbar och InsaneGaming servrar som regelbundet har spelare och admins inne. Är inte hemma i Stockholm så mycket där min stationära dator är tyvärr men när jag väl är hemma hade jag gärna tagit några games med folk härifrån Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jag och mina mig 405 Rapportera inlägg Postad måndag kl 21:22 40 minuter sedan, säger minibiff : mIRC??????? irssi kör man ju om man ä nåt #nörderi #trorintedettahandlarombästircklientmenbryrmigej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
brusig1 551 Rapportera inlägg Postad måndag kl 22:05 55 minuter sedan, säger FRAEEN : Fan vad kul detta var att halka in på! Har åtminstone 4-5k timmar på 1.6 och kanske runt 500h på GO. Mycket gathers på spelarenan/playzeek även om man ofta blev kickad pga fuskanklagad eftersom man var tre svart 😎 Var dock otroligt mycket fusk eftersom VOIPlay var tidernas sämsta anti-cheat, så jag klandrar ingen. Lirade även en hel del på playnation också och låg rätt bra till på 1v1-laddern. När det gäller GO var det mycket lir för 2-3 år sen och lyckades ta mig till global med en stabil femma, men som jag förstått det är matchmaking inte så relevant längre och det ska vara betydligt svårare att bli global nu(?). Det var allt jag hade att skryta med! Om ni är sugna på att lira 1.6 public har GoaGubbar och InsaneGaming servrar som regelbundet har spelare och admins inne. Är inte hemma i Stockholm så mycket där min stationära dator är tyvärr men när jag väl är hemma hade jag gärna tagit några games med folk härifrån Hahahaha, fy fan för goagubbar asså.. Det måste vara i särklass världens sämsta cs-server med världens sämsta admins. Skulle hellre spela mot bottar än att spela där, minns att jag har spelat där någon gång för längesen och man blir varnad/bannad om man inte springer med laget när man är terrorister.. Kul köra 30-manna cs och springa 15 pers någonstans. Snacka om att förstöra spelet. Rolig korrelation med cs och poker f.ö. Känner och har träffat väldigt många som är/varit cs-proffs från hur många länder som helst genom poker. Tror aldrig jag träffat någon som tävlat i något annat datorspel vad jag kan minnas... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lundin89 49 Rapportera inlägg Postad 10 timmar sedan Blivit nå rail på CS:en som går nu? Tror han grabben Jame kan gå hur långt som helst, fruktansvärt vass Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser