Gå till innehåll
Strava

Sporadiskt Live Spel på CC och Homegames

Recommended Posts

3 timmar sedan, säger minibiff :

Är väl ganska iskallt rent generellt att tvinga fisken att visa sin hand om han inte vill.. 

....men....

13 timmar sedan, säger Strava :

Ja  precis, finns många alternativ och det blev lite rörigt i skallen även för mig. Slutade med att jag (mycket pga att det var direkt i början och jag hade lite info att gå på) med att jag checkade, han såg lite konfunderad ut och jag slängd upp korten och det stog. Absolut övervägde jag tre bet, och jag trebettar väl den i CO nästan alltid i just en sådan här situation. Just denna gången gjorde jag inte det, mest pga att jag hade en förhoppning av att komma till showdown och se vad han hade för näve. Nu lykcades ju inte det heller...

....när han skriver så, så svarade jag hur han skulle agera för att se näven. Det var t.o.m MEST PGA! Det han absolut mest ville sumpade han när han hade chansen. Jag gav han bara lösningen på hans högsta önskan. Att vinna handen var alltså sekundärt? ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Den 2017-10-16 kl 20:30, säger freddex1989 :

....men....

....när han skriver så, så svarade jag hur han skulle agera för att se näven. Det var t.o.m MEST PGA! Det han absolut mest ville sumpade han när han hade chansen. Jag gav han bara lösningen på hans högsta önskan. Att vinna handen var alltså sekundärt? ;)

Du har helt rätt! Det blev lite collide i skallen, fick för mig att han skulle göra misstaget igen och missa att han hade vinnande näven, samtidigt som jag glömde att syftet var att jag ville se hans hand ;) det går inte alltid som man tänkt sig!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu