Gå till innehåll

Han satsade över 1 miljon kronor på rött


Folke Rosvall

Recommended Posts

2 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

Har ni sett den här videon? En engelsman sålde allt vad han ägde och reste till Las Vegas med över 1 miljon kronor. Han satsade allt på rött och vann. Sedan åkte han hem till England med över 2 miljoner kronor.

 

Ja, den tror jag har visats på svensk tv också? Det här hände 2004. Han ändrade även sitt namn till Ashley "Blue Square" Revell för att få in mer $£ till projektet. För pengarna startade han en pokersajt, Poker UTD (United Limited), som ingick i Everleaf-nätverket. (Var det EverestPoker?) Hur som helst så förlorade han allt när Poker UTD gick i konkurs 2012.

Ashley har inte lämnat gamblingindustrin helt. Han driver numera iGaming Recruitment.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för kommentaren. Det här visste jag inte.

Jag vill tillägga att en av kommentarerna på youtube var följande: "if i remember rightly this guy sold his flat worth 75,000 in woodford essex to do this. The ironic thing is that now that flat would be worth about 350k. "

Han hade alltså kunnat ligga lågt och ändå få ihop pengarna bara genom att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...