Gå till innehåll

Bra pokersite för HM2?


Recommended Posts

Har ni några rekommendationer på bra pokersiter som stödjer HM2? 

Känns som att en hel del sajter nu lagt av med att stödja lokal handhistorik. 

Redbet, SvS, Betwin har slutat med detta vad jag vet. 

 

Funderar på Pokerstars då detas klient är grym i övrigt, men känner att jag inte vill stödja dem då de rövkör sina kunder med deras senaste ändringar av rake. 

 

Har ni några tips? Kommer spela PLO/NL 25$ nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat på Partypoker faktiskt. Känns som en rätt stor aktör, likaså 888. Dock inget superfan av deras klienter. Men beror nog mycket pga att man blivit bortskämd av Pokerstars klient. Vad tycker ni förresten om just Pokerstars? Tycker man har läst en hel del bad talk om siten på senaste tiden. Att den inte är så soft, med mycket nits/semi-proffs och sparsmakat på fisk. 

Sen också att raken gått upp. Hur står sig Pokerstars rakemässigt? Är det så illa som det sägs? 

Har för avvsikt att endast spela cash game. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Att den inte är så soft, med mycket nits/semi-proffs och sparsmakat på fisk."

Så ser det ut på exakt alla siter där du kan använda HUD idag. Förstår inte hur du resonerar. Är det inte bättre att spela på en site med mycket fisk där ingen använder hud än en site där dom flesta använder hud och är bra? Det är bara SVS eller möjligen Unibet som är spelbart idag. Till och med jag som åtminstone är såpass duktigt att jag kan leva på att spela får slita hund för att överhuvudtaget plussa ganska långt ner på Stars. Skillnaden är ENORM. Skall du få in 100 bb bra mot average Starsspelare så krävs det en rejäl setup mot nitsen. Urtrist och dålig action. Visst du kan öppna upp och sitta och steala en massa potter men hur kul är det när ingen vill ge action alls?

Stars dög för att spela turrar förr men nu är det bojkott från min sida efter rakehöjningar och en makalös slakt av rewardprogrammet iom dom nya kistorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det är väl det intrycket jag har av Stars också. Ville mer vädra frågan här och se vad andra tycker. 

Sen var det inte givet för mig att ALLA siter som stödjer HUD är som Stars. Jag menar, SvS har ju alltid varit rätt fiskigt, även innan de bytte från Boss-klienten. 

 

Det är framförallt lagringen av händer som är viktigt för mig, HUD kan jag klara mig utan. Men att kunna spåra sitt spel känns viktigt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...