Gå till innehåll

Livet som sprutfisk - 5k till 100k svs


Biggie

Recommended Posts

Hej,

jag har länge varit en "spökföljare" av många dagböcker här på forumet och känner nu att det hade varit roligt att skapa en egen. 

 

Jag är 25 år gammal och älskar Texas holdem, cashgame 5-mannat på svs speciellt.

Jag har nu bestämt mig för att ta mig an utmaningen att förvandla 5 000 SEK till 100 000 SEK med hjälp av onlinepoker på svs klient.

Utmaningen började igår och rullen ligger därmed på 7124 kr.

Jag kommer att försöka posta varje dag mina egna tankar kring spelet, händer, bankrulle etc. 

Vänliga hälsningar,

Biggie (inte mitt alias på svs)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, säger WannaSeeMyPig :

GL!

Man tackar!

 

11 timmar sedan, säger mpee :

GO GO GO

Yeah man!

 

11 timmar sedan, säger Poker4life2 :

GL man! 

Rätt bra början men vilka nivåer spelar du på om jag får fråga? 5000kr då är du rullad för MAX 250 kr inköp. antingen sprang du som en gud på 0.5/1 eller så tilt skottade du efter några inköp back? :P Jag hoppas på det förstnämnda!

Nivåerna varierar. Men det kommer nog att märkas vilka nivåer jag spelar på efter ett tag. Kan vara värt att nämna att jag kör med 100bb inköp också. Jag kan dock säga att jag nu i början inte följer några bankrulleregler då jag känner att jag har kapaciteten att skotta på lite högre nivåer i början för att få fart på rullen ?

 

8 timmar sedan, säger Azulon :

Kul!
Hur bra skulle du säga att du är på poker på skala 1-10?
Vilka nivåer ska du etablera dig på eller kör du som en raket upp till 25/50 för att nå dina 100k?

 

 

6.6/10! 

 

Rocket to the moon!

8 timmar sedan, säger FRAEEN :

Lycka till!

Dig har man ju mött på borden! Tack för lyckönskningarna ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vara värt att nämna att jag har ett heltidsjobb som tar upp större delen av dagarna, vilket minskar volymen av händer avsevärt per dag.

 

Ikväll kommer i vilket fall en post angående gårdagens och eventuellt dagens grind. Frågan är ju hur man ska "bevisa" sin progress? Ta en screenshot på bankrullen eller ta en screenshot på sina spelgränser som visar hur mycket man ligger över sin månadsgräns? Det kanske är någon/några som luskat ut hur man använder sig av en HUD på den nya klienten?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...