Gå till innehåll

WSOP 2017 - Officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
5 timmar sedan, säger simonhp :

Riktigt bra rapportering Valter! (som vanligt) synd att ni bara får göra 1 inlägg/h. 

Tack! Ja, det är synd. Samtidigt så inbjuder det till en annan typ av rapportering. Skulle vi köra en konventionell liverapportering i ett sånt jättefält som det här är skulle det krävas rejäla resurser. PokerNews, som är de enda som kör en tät uppdatering, har ett jätteteam på plats. De täcker dock väldigt lite av svenskintresse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ligger jag lite efter eftersom jag kollar i efterhand, så eventuella spoilers undanbedes. Håller stenhårt på John Hesp i den här turneringen. Han är dock en riktigt värdelös spelare på många sätt, men som har haft ett satans jävla flyt med sig. Han missbedömer styrkan i sina händer, involverar sig i för många potter och verkar inte ha någon plan med sina ständiga check-raises. Han verkar spela helt på känsla och uppvisar klara brister i förståelsen för spelet. Något som inte märks om man jämför med andra spelare mot slutet av turneringen. Däremot är han hur trevlig och ödmjuk som helst och definitivt en annorlunda karaktär jämfört med alla andra där. Hade hatat att åka ur på otur mot den typen av fisk i en riktig turnering, men som neutral åskådare måste man ju älska en riktig underdog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas

De sände majoriteten av dagarna fram tills finalbordet. Nu tar ESPN över helt.

Har sökt på Google o varit inne på ESPN men hittar ingen länk där man kan köpa ett paket til finalbordet som tidigare år. Finns däremot en massa info om att de kommer visa på ESPN/ESPN 2. Min gissning är att det är via TV:n o att man inte kan se finalbordet utanför USA?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Folke Rosvall :

Varför får du inte det?

För att det är en länk till en site som "olagligt" streamar ESPNs sändning. Det är i alla så jag tolkar det, dvs att Poker.se inte tillåter att man länkar till siter som inte har rättigheter för arrangemang men ändå sänder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...