Gå till innehåll

Följ min PokerVlogg mot miljonerna!!!


Poker4life2

Recommended Posts

1.thumb.png.0e550d8164404e8cfa4061a0286aab25.png

Det där är en riktig bullshit hand!!! Riktigt jävla tilt nu.... Alltid när man tar ett skott också slår aldrig fel!

Fel eller rätt av mig pre, vetefan men på flopp finns inget att diskutera, vad de andra gör under hela handen det kan man dock undra... Jag satt och övervägde att ställa redan preflop men de andra hade definitivt synat där i alla fall så tar en flopp och är den överjävlig så får jag folda och spara hälften av mina cash tänkte jag.

När turn sen kommer så är jag stor favorit i en pot med 3 andra. Men poker gudarna vill ej belöna mitt spel idag. Jag blir nog kvar på PLO4 o PLO10 ett tag... Nu får jag spela med resten av ABC spelarna i 5 månader till.... jippi!!! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite ovärt att ta ett "skott" på sån hög nivå när du grindar PLO4/10? Ditt skott på PLO400 är ju fan motsvarande en rulle på dom nivåerna du grindar annars. 
Du har 37ish % på floppen får in det och torskar, shit happens. Är det för påtagligt kanske PLO400 inte är bästa nivån att ta ett skott på. Bara ett tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, säger Izecool :

Lite ovärt att ta ett "skott" på sån hög nivå när du grindar PLO4/10? Ditt skott på PLO400 är ju fan motsvarande en rulle på dom nivåerna du grindar annars. 
Du har 37ish % på floppen får in det och torskar, shit happens. Är det för påtagligt kanske PLO400 inte är bästa nivån att ta ett skott på. Bara ett tips.

 

Kan inte annat än att hålla med här. Om tanken är att du ska lyckas hitta miljoner på poker så går du helt fel väg med dessa skott, det kommer aldrig bli några miljoner på skottande, eftersom det ser ut som du spelar PLO4/10 , så är möjligtvis ett "skott" PLO25/PLO50 , men det är inte heller något facit till miljonerna, snarare tvärtom.

En viktig grej att tänka på för att lyckas med poker är ju disciplin, disciplin och disciplin, några andra genvägar finns inte om man inte enbart tänkt att spela några händer på nosebleed nivå samt tura och klonka en feting-pott och sedan göra /quit lifetime med poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med er! Idiotiskt av mig att ens försöka.... Mer disciplin åt folket!!! har ingen lust med poker alls nu men kör en ny episod ikväll och en imorrn sen får vi se hur det ser ut med humöret, kanske en paus vore på sin plats.  Är mitt mindset såhär pass dåligt som det är nu ska man hålla sig borta från poker ett tag!

Uppdatering med ny episod på lägre nivåer ikväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kännt på omahans grymma swings igen. Fått in degen riktigt bra på floppen med "färdiga händer" mot deras drag! Men dessa har inte hållt :(

När man har en sån period så går man till en plats där man får lugn i själen och där man kan uppskatta vad man åstadkommit!

Videobloggen fortsätter på tisdag!IMG_20170617_172301.thumb.jpg.9b0863e858edf9978e8a3287a44b7f25.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får ni också abstinens när ni inte spelar? Jag har ingen lust att spela alls ingen motivation känner dåligt självförtroende och skulle tilta om jag åkte på minsta lilla känns de som, därav ger jag helt enkelt fan i det. Men ändå känns det som jag är totalt rastlös, inget känns kul liksom.!.?. Nu ska jag försöka ladda upp batterierna med ett härligt partaj till midsommar och hoppas spel glädjen finns där nästa vecka!

Glad midsommar alla följare, utan er är jag inget! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...