Gå till innehåll

SAJT: Paf.com - Officiell diskussionstråd

Recommended Posts

• 3 months later...
  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så här kan du kvala till Poker-SM i Tallinn 29/8 - 2/9. Du kan kvala gratis, och vi ADDERAR ett paket varje månad. Paketet är värt €1500 och inkluderar hotell, Main Event-inköp och €250 i resebi

Skjut iväg era frågor! Jag lovar er att ni kommer få bra svar. Är det dock kontospecifika frågor så kan jag vara tvungen att hänvisa er, av säkerhetsskäl, till supporten, men de mesta generella f

Och för att vara övertydlig: Kontot Ola Brandborn skriver jag med på forumet, exempelvis i min dagbok, när det är mina egna personliga åsikter som framförs. Kontot PafPoker kommer hålla sig

Posted Images

Mitt Paf-konto är bortsupet, så lägger in med mitt vanliga konto: Är ni äntligen sugna på lite livepoker? Dags för Destination Poker-kvalen!

https://www.paf.se/club-paf/destination-poker/

Ställ in siktet på Destination Poker – en unik pokerhelg! Du kan bara ta dig till huvudturneringen genom våra onlinekval. Destination Poker har en garanterad minimipott och det går inte att köpa in sig.

Eventet äger rum den 6–8 augusti i Mariehamn på Åland. Om eventet måste ställas in på grund yttre faktorer är vårt reservdatum den 26–28 november.

40 spelare i finalen/€20.000 i prispott räknar ni snabbt ut blir €500 per skalle. 

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser