Gå till innehåll
Partneransvarig

SAJT: Paf.com - Officiell diskussionstråd

Recommended Posts

13 timmar sedan, säger _PxKx :

Vilka datum är det tänkt att CPPP ska köras?

Vi har bokat hotellet den 7-9 september, men boka inga flyg än ;-), det kan ju ändras även om det är 95% säkert att det blir då. Dessutom måste du ju kvala...

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Komsi komsi

En liten påminnelse om kvällens festiviteter, SM-månadskvalfinalen kl 19:00 svensk tid med ett SM-paket adderat! Tippar att typ 3-4 paket kommer delas ut totalt i turren, så det blir en bra balja.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2018-02-25 kl 10:38, säger PafPoker :

Komsi komsi

En liten påminnelse om kvällens festiviteter, SM-månadskvalfinalen kl 19:00 svensk tid med ett SM-paket adderat! Tippar att typ 3-4 paket kommer delas ut totalt i turren, så det blir en bra balja.

Månadens bump, även denna söndag är sista söndagen i månaden, vilket innebär att det går ut ett adderat SM-paket i vår månadsfinal. 19.00 svensk tid, lycka till!

https://se.paf.com/poker/competitions/?id=Poker-SM-2018

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

HEJ! JAG HAR KVALAT  IN TILL ÅRETS DESTINATION POKER 1-3SEPTEMBER.

ÄR det skatt på paketet eller eventuella vinster i turneringen? Eller skatt på om jag spelar cashgame eller andra turnerringar. Har inte hängt med på nya lagen då jag inte så mycket poker senadte åren. Mvh badabing

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 timmar sedan, säger badabing499 :

HEJ! JAG HAR KVALAT  IN TILL ÅRETS DESTINATION POKER 1-3SEPTEMBER.

ÄR det skatt på paketet eller eventuella vinster i turneringen? Eller skatt på om jag spelar cashgame eller andra turnerringar. Har inte hängt med på nya lagen då jag inte så mycket poker senadte åren. Mvh badabing

https://www.paf.se/club-paf/destination-poker den här?

Nix, ingen skatt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan man inte spela på sajten om man är i Thailand? Står det är restricted när jag försöker logga in. Finns det nån annan sajt på samma nätverk utan detta problem?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, säger NX2MS :

Kan man inte spela på sajten om man är i Thailand? Står det är restricted när jag försöker logga in. Finns det nån annan sajt på samma nätverk utan detta problem?

Nevermind, tror det är nåt med att mitt bredband placerar min IP i Singapore... Bytt till mobilt och kom in utan problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2019-08-14 kl 18:05, säger NX2MS :

Nevermind, tror det är nåt med att mitt bredband placerar min IP i Singapore... Bytt till mobilt och kom in utan problem.

Det där har jag nog inte läst ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg