Gå till innehåll

Buggrapporteringstråd!


Recommended Posts

Migreringen är nu klar, sorry att det tog så mycket längre tid än planerat. :| Nu är i princip allt migrerat, det rör sig om väldigt enstaka poster som tyvärr inte gick att få över. Drygt tusen inlägg som saknades är nu på plats, däribland alla (?) dagboksinlägg samt rubbet i wells. Några saker som återstår:

1. Sökindex håller på att byggas om igen, tills det är klart kommer sökfunktioner, aktivitetstab osv vara lite knas i några timmar.

2. All BB-kod pajade, vilket innebär att länkar etc. i de migrerade posterna blir felaktiga. :(

3. Senaste post-funktionen i trådar är troligen paj, så även om dagboksinläggen är på plats dyker trådarna just nu inte upp på rätt plats i listan. Detta bör rättas till automatiskt med lite aktivitet.

Vi (jag) beklagar verkligen att det här hände. :( Tyckte allt hade gått för enkelt med migrationen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 timmar sedan, säger WannaSeeMyPig :

Efter ett par dagar så måste jag hålla med de tidigare som nämnt att gamla förstasidan verkligen är något jag saknar. Eller går det att ändra så att aktivitetsflödet visar senaste trådar och inte senaste inlägg?

Eventuellt! Frågan är lyft internt iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
12 timmar sedan, säger Nstradamus :

Det är visst ingen som sköter denna sidan längre. Kan passa på att påpeka att den nya sidan är helt värdelös. R.I.P Pokerforum

Sorry sent svar. Jodå, vi är flera stycken som sköter denna sida. Vi har en misstanke om vad problemet är och ska kolla på det. Jag återkommer till dig under morgondagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
16 timmar sedan, säger freddex1989 :

Menyn högst upp till vänster. 
Bläddra Aktivitet Poker.se 1x2.se Trav.se
Så syns bara Bläddra för mig. Men drar jag muspekaren där Aktivitet Poker.se 1x2.se och Trav.se är så syns dom.

Samma för mig (och jag har svurit i ett par dagar över att man plockat bort aktivitetsknappen som var riktigt bra)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 years later...
17 timmar sedan, säger Folke Rosvall :


 

 

"Bitcoin ämne svarade på GTOBåtens Folke Rosvall i Aktier och annat börsrelaterat"

 

Så här har rubrikerna sett ut väldigt länge. Är jag den enda som har lagt märke till det? Kommer det att rättas till?

Jag tror inte att du är ensam om att ha lagt märke till det, men jag tror inte det är något som det kommer läggas någon energi på att åtgärda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, säger Lundin89 :

Jag tror inte att du är ensam om att ha lagt märke till det, men jag tror inte det är något som det kommer läggas någon energi på att åtgärda.

Jag är förvånad över ditt svar. Det borde väl gå att kontakta det företag som har levererat forummjukvaran och be om hjälp. Jag föreställer mej att felet är enkelt att åtgärda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

Jag är förvånad över ditt svar. Det borde väl gå att kontakta det företag som har levererat forummjukvaran och be om hjälp. Jag föreställer mej att felet är enkelt att åtgärda.

Jag är också förvånad över att jag svarade, eftersom känslan sa mig att du inte skulle nöja dig med mitt svar vad det än var. Jag är inte administratör eller tekniker. Så för att göra det hela så kort som möjligt så har du fått det svar jag har att ge. Tack för mig i denna fråga.

  • Confused 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...