Gå till innehåll
valterego

Månadens forumiter

Recommended Posts

Varje månad kommer vi att premiera två medlemmar som bidragit till forumet på ett positivt sätt. Dessa får varsitt presentkort på 1000 kronor från GoGift. Jury är forumets moderatorer. Det går givetvis bra att nominera medlemmar i denna tråd. Första utdelning sker när april 2017 är avslutad.

EDIT: Från och med 2018 får 2 forumiter varje månad 2 biobiljetter vardera som belöning för sina insatser.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag började skriva visste jag inte att det delas ut både biobiljetter och presentkort. Det har kommit som en överraskning. Inte för att jag vet om jag är värd detta, men jag tackar och bugar.

:)

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi har inte delat ut några biljetter på ett tag, helt enkelt för att det har varit för låg aktivitet på forumet. De senaste månaderna har det dock börjat lyfta igen, ffa på dagbokssektionerna. Därmed kommer vi återuppta utdelningen av belöning till månadens forumit med start vid januari månads utgång! 2 gånger 2 biljetter per månad delas ut. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2018-01-25 kl 14:58, säger valterego :

Vi har inte delat ut några biljetter på ett tag, helt enkelt för att det har varit för låg aktivitet på forumet. De senaste månaderna har det dock börjat lyfta igen, ffa på dagbokssektionerna. Därmed kommer vi återuppta utdelningen av belöning till månadens forumit med start vid januari månads utgång! 2 gånger 2 biljetter per månad delas ut. 

yw

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förlåt förseningen. Januari månads biljetter går till Modigakatten och GTObåten för aktivt och frekvent skrivande på forumet. PM:a mig gärna den mailadress ni vill ha biljetterna till (går givetvis även bra att skänka biljetterna till någon annan genom att lämna deras mailadress).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Februari månads forumiter är Hampulito samt Jag och mina mig. PM:a mig gärna den mailadress ni vill ha biobiljetterna till (går givetvis även bra att skänka biljetterna till någon annan genom att lämna deras mailadress).

• Like 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det gör mig genuint glad. Trodde inte jag var tillräckligt rumsren för den här typen av utmärkelser.

"Grattis till jag och mina mig!"

Dom två biobiljetterna jag vann i frågesporten använde vi i förrgår, såg coco med tjejen och dottern.

Det blev faktiskt en tår eller två då det kom upp några scener mellan en pappa och en dotter som sjöng någon slemmig sång för att minnas varandra när dom var ifrån varandra osv.

Kändes lite träffande när man satt där med dottern som man träffar för lite.

Redigerad av hampulito
  • Like 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, säger hampulito :

Det gör mig genuint glad. Trodde inte jag var tillräckligt rumsren för den här typen av utmärkelser.

"Grattis till jag och mina mig!"

Dom två biobiljetterna jag vann i frågesporten använde vi i förrgår, såg coco med tjejen och dottern.

Det blev faktiskt en tår eller två då det kom upp några scener mellan en pappa och en dotter som sjöng någon slemmig sång för att minnas varandra när dom var ifrån varandra osv.

Kändes lite träffande när man satt där med dottern som man träffar för lite.

Samma adress som senast till dessa biobiljetter? :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade missat detta haha, hänger inte så mkt på andra ställen än dagböckerna. Gör mig också genuint glad! Nu äre bara Augustpriset jag har kvar att vinna, sen kan jag gå i pension.

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu