Gå till innehåll

Månadens forumiter


Recommended Posts

Varje månad kommer vi att premiera två medlemmar som bidragit till forumet på ett positivt sätt. Dessa får varsitt presentkort på 1000 kronor från GoGift. Jury är forumets moderatorer. Det går givetvis bra att nominera medlemmar i denna tråd. Första utdelning sker när april 2017 är avslutad.

EDIT: Från och med 2018 får 2 forumiter varje månad 2 biobiljetter vardera som belöning för sina insatser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Vi har inte delat ut några biljetter på ett tag, helt enkelt för att det har varit för låg aktivitet på forumet. De senaste månaderna har det dock börjat lyfta igen, ffa på dagbokssektionerna. Därmed kommer vi återuppta utdelningen av belöning till månadens forumit med start vid januari månads utgång! 2 gånger 2 biljetter per månad delas ut. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-01-25 kl 14:58, säger valterego :

Vi har inte delat ut några biljetter på ett tag, helt enkelt för att det har varit för låg aktivitet på forumet. De senaste månaderna har det dock börjat lyfta igen, ffa på dagbokssektionerna. Därmed kommer vi återuppta utdelningen av belöning till månadens forumit med start vid januari månads utgång! 2 gånger 2 biljetter per månad delas ut. 

yw

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Det gör mig genuint glad. Trodde inte jag var tillräckligt rumsren för den här typen av utmärkelser.

"Grattis till jag och mina mig!"

 

 

 

Dom två biobiljetterna jag vann i frågesporten använde vi i förrgår, såg coco med tjejen och dottern.

Det blev faktiskt en tår eller två då det kom upp några scener mellan en pappa och en dotter som sjöng någon slemmig sång för att minnas varandra när dom var ifrån varandra osv.

Kändes lite träffande när man satt där med dottern som man träffar för lite.

Redigerad av hampulito
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger hampulito :

Det gör mig genuint glad. Trodde inte jag var tillräckligt rumsren för den här typen av utmärkelser.

"Grattis till jag och mina mig!"

 

 

 

Dom två biobiljetterna jag vann i frågesporten använde vi i förrgår, såg coco med tjejen och dottern.

Det blev faktiskt en tår eller två då det kom upp några scener mellan en pappa och en dotter som sjöng någon slemmig sång för att minnas varandra när dom var ifrån varandra osv.

Kändes lite träffande när man satt där med dottern som man träffar för lite.

Samma adress som senast till dessa biobiljetter? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...