Gå till innehåll

Drömkatten sopar rent på Cosmopol i Malmö


Drömkatten

Recommended Posts

Jag har länge tänkt att jag hade velat göra någon form av live cash game challenge. Eftersom svenska spel - där jag tjänar mitt levebröd - för tillfället som bekant ej är i sitt esse tänkte jag passa på. Jag avsätter 10k och börjar på 10/10. Jag tänker mig kvitta ur de första tio laxarna när live-rullen är dubblad och sedan stiga till /25 när jag har 20k i rullen.

Inget specifikt mål utan vill mest fly svs nya klient samt prova live-grinden lite. Kändes rimligt att föra lite blogg någonstans och varför inte här? Hur pass levande den hålls beror så klart på hur det går pengamässigt samt responsen här i forumet :)

 

De dagarna jag beslutar mig för att köra live ser jag till att uppdatera. Tills rullen är gulad eller tills feelingen är tappad. To infinity… And beyond!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på CC igår och satt i 6h något, torskade till slut mitt inköp på 2k efter att legat på typ BE hela kvällen. Bröt vid bust då jag behövde hem och sova. Blir ner och prova grisa nu igen, tanken är att jag ska hålla mig från att dra ut på disco ikväll också, får se hur det blir med det, hehe.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillbackade på CC i lördags också. Tänkte tvinga mig ner minst en dag denna veckan också, förhoppningsvis imorgon (läs: idag, torsdag). Jag vet ju med mig att det är roligare när man vinner, så får väl ge det ett par ggr till och boka en grön kväll där innan jag blir gnällig :-) [quote=Merg$ster;1865745]Berätta mer om dig själv![/quote] I korta drag: 25, bor i Malmö, har lirat poker sen 18, första 2 åren turneringar, sedan cash game senaste 4-5 åren. Rätt uteslutande på svs. Inget egentligt pokersug senaste åren utan bara spelat för att jag är duktig på det aka bekväma/enkla pengar. Spelar framförallt /10kr 5max och har aldrig haft motivation/rulle för att stiga riktigt - även om jag borde gjort det för år sedan :oops: Är i konstant jakt efter något nytt att bli passionerad över (såsom pokern var i början) alltså betar jag av hobbys till höger och vänster. Senaste månaderna har det varit skådespel/film som legat i topp, jag hoppas att det kan ta fart och att jag isf fortfarande tycker det är skoj! Det är mycket möjligt så att jag kommer ha svårt att hitta en passion förrän jag tar en ordentlig paus från pokern, då den som bekant - tror alla som spelar kan känna igen sig till viss del - alltid är med en som en stressor i någon tappning.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...