Gå till innehåll

Svenska Spel-"MOD"


DonnieDarko1

Recommended Posts

Det var uppenbarligen inte bara jag som ville ändra om bordslayouten. :-) Istället för att hijacka SvS-tråden så lägger jag upp en tråd här där jag (och andra) kan lägga upp lite olika modereringar. Förr kunde man pilla med marker, siffror, puckar osv, men det verkar tyvärr inte fungera just nu med den nya klienten.

 

Den som är intresserad av detta får PM'a mig så hjälper jag till, och om det finns någon speciell grafik ni är ute efter så löser vi det!

 

(Klicka för förstoring)

Svenska_Spel_Layout.png

 

fulltiltlayout.png

 

fulltiltrod2.png

Redigerad av DonnieDarko1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till er som använder mod:

 

Svenska Spel kommer att uppdatera klienten från och till vilket betyder att olika modereringar kanske försvinner. Mitt tips är att kasta Svenska Spel-genvägen på skrivbordet och istället kopiera "poker.exe" från Svenska Spel-mappen (inte Svenska Spels Poker, det är den gamla klienten) och lägga den på skrivbordet istället. Då borde allt ligga kvar i framtiden. Jag har t o m sluppit anslutningsfel idag efter den här proceduren. (Har antagligen bara haft tur.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 10 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...