Gå till innehåll

President


Folke Rosvall

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Idag, 14:56

 

 

 

Just nu är min klocka 14:30. Det verkar vara något fel på forumets tidsangivelser.

 

Nej nu ändrades Katt3ns tid till 13:56. Vad är det som händer?

 

Bry dig inte om det, det är bara jag som är före min tid!

 

*ba-dum-dum-tschhh*

Redigerad av Katt3n
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och en total framgång för mångfaldet jämfört med tidigare år!

 

Det är väl snarare ett nederlag för mångfaldet. Den inre kretsen drev igenom beslutet, hur är den vanliga människan representerad här? Jag säger inte att det är så att eliten kom till makten, bara att det är miss representation

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl snarare ett nederlag för mångfaldet. Den inre kretsen drev igenom beslutet, hur är den vanliga människan representerad här? Jag säger inte att det är så att eliten kom till makten, bara att det är miss representation

 

Jämfört med tidigare år är det en markant ökning i antalet tillåtna åsikter och alla tillåts att diskutera på sitt vis. Ergo en massiv framgång.

 

All hail the President!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det i 2015 års omröstning?

 

Tror nån bartender från götet vann eller nåt sånt. Minns inte så långt tillbaka i historien.

 

Seså, nog om gamla synder, nu tycker jag att vi blickar framåt med vår nya ledare som kan allt om gamla spelformer som ingen spelat sen internet bara var en fluga.

 

Wee shaaal overcooome...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När styr vi upp detta? Totalt varit på gymmet 10h denna vecka, så sätt ett datum i Augusti så kör vi..

 

Hur menar du att dina timmar på gymmet har att göra med hur du lyckas i en oktagon? Du har högst troligt aldrig sparrat eller gått en match.

Redigerad av BOGiS
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gått i samma klass som en världsmästare i racing och i parallellklass med en STCC-förare. Med samma logik borde jag ju kunna ställa upp i LeMans till sommaren ;)

 

Jag antar att Meta inte håller en sådan klass men minibiff är löjligt långt ifrån en närstrids expert efter 6 månader med MMA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...