Gå till innehåll

Klonkens PLO-dagbok - Nano på Pokerstars


KlonkSteve

Recommended Posts

Hej igen. Varit en lång frånvaro för min del. Gett NL2 Zoom och PLO2 Zoom en chans på Pokerstars. Har spelat ca 100 k händer över de senaste 2 månaderna, men springet har varit katastrofalt. Har backat runt 100 inköp, vilket är helt insane. Förmodligen är jag världens största jävla fisk, som inte ens kan slå Stars Nanonivå. Men sen samtidigt så känner jag att jag borde slå nivån. Har försökt läsa mig till bra strategier(bland annat kollat en del av BlackRain79:s micro stakes videos) men tycker verkligen inte att något fungerar. Att spela klassiskt tight aggressive dvs. spela starka starthänder och betta fram till river tunt för värde är totalt jävla självmord på nivån. Men att bluffa är ett ännu större självmord. Har någon på forumet några bra tipps på hur man slår Nanonivån på Stars? För detta känns fan inte kul längre.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då min satsning på Pokerstars totalbombande valde jag att avsluta det projektet, och är nu tillbaka på SvS. Satte in 300 kr i fredags som jag nu spelat upp till 1200 kr på .25/.5. Klienten är apkass (snälla, ge oss bara tillbaka Boss-nätverket), men fasiken, uselheten på Spelar poolen är fanimej galen. Så kommer nog spela vidare på svs och se hur det går. Kommer hålla mig till nanonivån ett bra tag nu. Oh, testade de anonyma borden. Har tidigare inte riktigt gillat konceptet, men efter att ha testat dem är jag beredd att omvärdera. Kommer senare i veckan att dra upp en mer utförlig kommentar kring detta.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Var ett bra tag sedan jag uppdaterade senast. Har mer eller mindre inte spelat något alls. Har för avsikt att göra någon form av satsning nu från och med juni. Tänker inte riktigt avslöja något ännu, tänkte vänta tills jag har en mindre sample. Vi ses om 10 000 händer, då kommer jag berätta mer. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...