Gå till innehåll

Hur ringer man till England?


BOGiS

Recommended Posts

Telefonnumret jag ska ringa är, 01905 794191.

 

Jag har köpt lite kläder från England via internet. Pengarna har dragits från mitt kort, men butiken har meddelat att det var slut i lager. Det har hänt förut då jag handlat från den här webbshoppen (de har tydligen även fysisk butik i England) men då valde jag en annan vara för samma belopp. Nu vill jag ha pengarna återbetalda till mig, och nu svarar dom inte på mail. Förut har dom svarat inom 30 min. Det har bara gått ca 3 arbetsdagar men jag börjar bli irriterad. Kommer kanske få träna på engelska svordomar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen.

 

Butiken informerade att de fick in varan i lager igen, så de har nu skickat ett packet.

 

Känns som jag har handlat på ohyggligt många butiker från UK via internet. Priset är ju galet bra till och med när frakten är inkluderad. Hos min optiker kostar ett par Hackett bågar ca 2800, via UK inkl frakt 1200 - det är ju taget. Sedan var det bara att gå till optikern och be han sätta in glas.

 

Hoppas att det inte blir en full Brexit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...