Gå till innehåll

Papa degraderas till Baby


BabyDoc

Recommended Posts

Då var det dags för höstrusk och det betyder poker poker poker.

Har ett trött jobb som tar upp dagarna så Names 100k på 3 månader verkar långsökt, faktumet att vi snart är inne i november hjälper ju inte min sak.

Men ett rimligt mål kanske kan vara 60k dessa sista två återstående månaderna.

 

Vi hoppar bakgrunden men simmar just nu, sedan 5 månader , i .4 .5 nivåerna på svs med lite sporadiska inhopp på 5-10 då det finns värde eller jag känner mig särskilt spelsugen.

 

Kommer troligen att vara arbetslös efter november ut vilken gläder mig då jag kan ge pokern några välförtjänta månader innan jag, alldeles för sent enligt min kära mor, bestämmer mig för vad jag ska bli när jag blir stor:roll:.

 

Grafer och händer kan förekomma så fort jag får rätt på PT4, har rockat HM2 alla dessa år men bytte nyss till mac.

 

Ps: Uppmanar till lite troll nu så att vi kan kickstarta denna dagboken för så jävla rolig är jag inte så att jag kan hålla den levande själv.

 

Peace out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bjuder på en liten graf efter 2 dagars spelande.

 

LZkwdRa.png

 

Har fortfarande svårt att förlåta mig själv för att jag totalt missade hela löningshelgen men man får väl försöka smygplussa sig uppåt fram tills den 25:e nov då det förhoppningsvis ska smälla bra.

 

Tänkte även bjuda på lite händer men då jag är för jävla trött så får det vänta, måste mecka med PT4 först.

Redigerad av BabyDoc
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Då var vi en bra bit in i november och resultaten är inte i närhet av vad vi hoppas på. Vill klaga på en period av run bad men vet om att det definitivt backas upp av en betydlig mängd dåligt spel. Katastrof.

 

Har även fått höra en mängd smädelser, från en reg i synnerhet som i sin vishet pekat ut mig som den sämsta reggen på sidan/nivån.

 

"Du spelar på den lättaste sidan, på den lägsta nivån och du är den sämsta spelare. Fattar du hur dålig du är"

 

Så nu är det väl bara upp till bevis och försöka ändra på det faktumet.

 

Fredag är i gång och då värdet var kallt i skrivandets stund så hoppas vi på magi ikväll.

 

Ps: Om någon undrar så är jag even för månaden:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var vi en bra bit in i november och resultaten är inte i närhet av vad vi hoppas på. Vill klaga på en period av run bad men vet om att det definitivt backas upp av en betydlig mängd dåligt spel. Katastrof.

 

Har även fått höra en mängd smädelser, från en reg i synnerhet som i sin vishet pekat ut mig som den sämsta reggen på sidan/nivån.

 

"Du spelar på den lättaste sidan, på den lägsta nivån och du är den sämsta spelare. Fattar du hur dålig du är"

 

Så nu är det väl bara upp till bevis och försöka ändra på det faktumet.

 

Fredag är i gång och då värdet var kallt i skrivandets stund så hoppas vi på magi ikväll.

 

Ps: Om någon undrar så är jag even för månaden:roll:

Jag misstänker att många regs på /2 - /5 är riktigt bittra människor som sitter och verkligen kokar inombords utav ilska.

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Typ så?

 

Häcklandets Rolls-Royce...

 

Kort uppdatering följer; 2 veckor kvar av jobbet så jag räknar dagarna tills man kan få sova ut igen. Talar om att fixa kontor med polaren, bor i Malmö så om ni har några bra tips där ute i etern så var inte sen med att dela med er tack.

 

Pokermässigt så har det gått långsamt, volymen har varit kall och resultatet följaktigt så.

 

Nov + ca 11k so far

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

En månad av frustration med swings som hade fått six flags avundsjuk.

 

Hatten av till mina rivaler som lyckats förnedra mig till vansinnets rand.

 

Med det sagt så ligger vi fortfarande på ett resultat vi hade varit nöjda med för några månar sedan.

 

Ps

Sett en jävla massa tjat om musiktips vid borden så här kommer mitt bidrag.

 

[email=

]
[/email]
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
[quote=Luna;1866739]Posta gärna förra månadsgrafen.[/quote] Blir lite svårt att visa grafer nu när jag inte kan spara min HH längre, tyvärr m8. Men passerade 6 siffrigt på nya klienten första månaden så det verkar rulla på. Eller ligger jag efter och att problemet har blivet löst?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades man spela en 750bb och en 800bb pott på CC ikv, ska knappt vara möjligt. Var inte direkt nöt vs nästnöt heller i någon av dom. Förlustpotten var dock mot en skön gubbe på en stabila 50 bast, kunde unna hans 25% klonk. Givetvis så nivåturade man och tog den viktiga:-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=BabyDoc;1866756]Lyckades man spela en 750bb och en 800bb pott på CC ikv, ska knappt vara möjligt. Var inte direkt nöt vs nästnöt heller i någon av dom. Förlustpotten var dock mot en skön gubbe på en stabila 50 bast, kunde unna hans 25% klonk. Givetvis så nivåturade man och tog den viktiga:-)[/quote] CC i Malmö?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...