Gå till innehåll

Ylitalo twitchar lite


inho

Recommended Posts

En twitch-DB, eller i var fall en DB vore väl rimligare än en tråd i OT? :)

 

gl btw, kollar in när tid finns över :)

 

Kanske rent av göra det till en DB så kan man kasta in lite händer från kvällens stream att diskutera?

Försöka få lite liv på pokerforum igen (nu har jag vart extremt inaktiv, så kanske redan är liv i luckan)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kuckel streamade och vann Crocodile på 888 för 7k. Tror detta är största turneringsvinsten av en svensk pokerstreamer?

 

Scoreboarden för hela Twitch skojar man inte bort: 110k för att kvala in på topp 10! Länk till scoreboard på 2+2 http://forumserver.twoplustwo.com/244/twitch-watch-discuss-live-online-poker/twitch-poker-scoreboard-1610981/

 

Lite extra krydda tänkte jag... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kuckel streamade och vann Crocodile på 888 för 7k. Tror detta är största turneringsvinsten av en svensk pokerstreamer?

 

Scoreboarden för hela Twitch skojar man inte bort: 110k för att kvala in på topp 10! Länk till scoreboard på 2+2 http://forumserver.twoplustwo.com/244/twitch-watch-discuss-live-online-poker/twitch-poker-scoreboard-1610981/

 

Lite extra krydda tänkte jag... 8-)

 

Jag kom ju tvåa i rollern på wina för 7,2k ;) men är ju svårt att jämföra sånt när jag kommer ha mycket fler lägen än dom andra som streamar.

 

Men kul motivation, ska jaga ikapp toppen i framtiden, just nu får jag nöja mig med att komma igång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...