Gå till innehåll

Adderad biljett och garanterad cashpott på 888 på söndag!


Partneransvarig

Recommended Posts

Även de två kommande söndagarna bombar 888 Poker på med sina fina, uppskattade medlemsturneringar där man adderar en $600 Whale-biljett till vinnaren OCH garanterar $500 i cash i potten. För bara $10 i inköp får du vara med och slåss om priserna!

 

Namn: Pokerse (#84305851)

Tid: Söndag 18 & 25 september klockan 20:00

Inköp: $10

I potten: $500 garanterat, och en biljett till $600 Whale adderat

 

Turneringen är låst till skandinaviska spelare.

Har du inget konto på 888 Poker går det bra att öppna ett via oss och få del av en fin bonus på upp till $700!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag lyckades vinna en biljett för några veckor sedan och märker att den går ut om 12 dagar. Jag har svårt att hinna med att använda den innan tiden går ut så jag undrar om det finns möjlighet att förlänga tiden eller att sälja den?

 

Hur går jag tillväga om det är möjligt?

 

Hej Jan! Det är tyvärr utanför våra händer. Jag rekommenderar att du tar kontakt med supporten på 888 och kollar om de kan hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prispotten fortfarande inte ändrat till typ top 5 endast betalda utan ni insisterar verkligen på att sprida ut usla prissummor på plats 10, 9, 8, 7, 6, 5 osv istället för top 3, top 5. :P

 

Löjligt att ha top 10 betalda med endast 35-40 spelare.

Blir inget deltagade från mig iaf..

Förvisso kan jag hålla med dig, men turren är ganska topheavy med $750 i 1a-pris redan... Redigerad av Ola Brandborn
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...