Gå till innehåll

Vill bli världens bästa mtt lirare


YungRave

Recommended Posts

Tja pokerbröder!

Mitt namn är Jacob och jag är 18 år gammal. Jag har varit intresserad av poker i snart 2 år och turneringsspel har alltid lockat mig mest så det kommer bli mitt fokus nu när jag startar en rulle.

Har just satt in 500 dollar på stars och kommer grinda sngs och mtts med buy in från 0-11 dollar

Ambitionen är 2000 dollar innan julafton och sedan bara fortsätta kliva upp i stakes..

Nu kör vi<3

Redigerad av YungRave
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ait då var grinden förmodligen slut! Har lirat non stop sedan kl 16.00. Har pumpat sngs och turrar. Iskall i turrarna som vanligt men mina sngs räddar upp dagen. Har börjar lira lite hypers också för att variera lite och det har känts grymt. Finns ju många hyper grinders så att göra lite cash där ska säkert vara möjligt...

Tråkigt att man inte får till det i turrarna, springer helt ok men när vi är itm eller närmar oss bubblan får jag inte riktigt till det. 10s mot 7s och ak mot aq osv..

Man får väl hoppas på lite rungood kommande sessioner så det blir några djupa placeringar!

Ska till Danmark imorgon och kommer hem på söndag eftermiddag så då blir det söndagsgrind!:)

BR: 502 dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndagsgrinden startar nu boys...

 

Schemat.

Stars;

Big 11

Sunday storm 11 dollar

Hot 11

5,50 hyper turbo 6 max

5,50 deep stacks

Big 3.30

hot 2.20

 

888;

10 dollars medlems turre från poker.se

 

Nu kör vi

 

Edit; bust big 3.30 och 5,50 hyper....

Reggar en 180 man 8 dollar turbo och en 180 man 3,5 dollar rebuy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iskaaaaall!!!

4/10 bord kvar och har lirat i 90 min....

Låg 9/40 i 8 dollar turbo där 27 cashade där man fick in qq mot ak mot chipleadern och torska tyvärr... skulle legat 2a annars!

lirar 26 k i sunday storm men annars inget speciellt, hot 2.20, storm, big 11 och 888 poker är de kvarvarande turrarna!

Fittan vad den flippen i 8 dollarn sved

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså boys poker är sjukt........

Det är söndag och jag är kuk taggad på att lira turrar.

Reggar 10 st varav 9 på stars där jag kör min rulle.

Jag cashar 1/10.......

Den jag cashar är 10 dollar på 888 poker där jag cashar 5 dollar efter att ha torskat cl pott med aq mot 10s. Sjukt konstig utbetalning jag vet.

Rullen ligger på 450 dollar och jag är cp tilt efter att ha bustat sunday storm när vi börjar närma oss bubblan blind to blind med 6s mot aa.

Jag reggar 3 st 7 dollar hyper sng sessioner där jag lirar 4 bord per session!

Totalt blev det 12 sngs varav 10 9max och 2 6max och jag gör en profit på 53 dollar haha<3

 

Bankrullen ligger nu på 503 dollar. Har lirat 3 större sessioner och min rulle har alltså inte förändrats ett piss, men jag har åtminstone inte backat....

BR: 503 dollar

 

https://www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PokerStars/players/YungRave

Här har ni min usla sharkscope som har fått smaka på turre varians sedan jag reggade mig i början på augusti....

Senaste hyper sngsen är grymma dock. 53 dollar på typ 45 min är en go timlön och dessa kommer börja grindas ännu mer nu när turneringarna går pinsamt dåligt.

Går och lägger mig nu och tar nya tag imorgon efter skolan och sedan ett kvällspass efter fotbollsträningen!

<3

Redigerad av YungRave
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja boys!

Blev några 6max hyper 7 dollar efter skolan och resulterade i 20 dollar plus.

Har efter det varit på träning och grindar turrar atm.

Reggade;

Hot 11

Big 11

11 dollar 6max hyper

5,50 deep stacks

8 dollar turbo 180 pers

3,5 dollar rebuy

Blir totalt 50 dollar och BR låg på 535 dollar innan så den ligger på 485 atm.

Har bustat big 11, 8 dollar turbo, 3,5 dollar rebuy, men är kvar i resterande.

Är itm i hypern, 38/92.

Ligger vid bubblan i hot 11 och spelar en relativt stor stack i 5,50 deep stacks.

Är garanterad 24 dollar i hypern och min placering just nu ger mig 49 dollar så det är bara att köra på:)

Kommer förmodligen folda mig till itm i hot 11 och sedan gambla itm!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som grindar hypers så får ni gärna berätta lite vilken stake ni kör och hur många buyins er rulle är osv...

6max eller 9max är också en fråga jag ställer mig själv.

 

edit; tog lite star coins och reggade en 3 dollar spin n go och fick 4x och vann den!

BR: 515

 

Det behövs en bra bit över 100 BI för hyper sngs om du inte är väldigt redo att kliva ner! Gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HORAAAAAAAAAAAAAAAAA

cashar hot 11 men 11 dollar hyper var min fucking turre...

Ligger 4/10 och plockar upp 10s

Raisar utg och får en call och sedan en push, var lite rädd för att han som bara calla trapa, men kan inte göra mycket annat än att pusha där..

Han andra foldar och killen som pushar visar upp aq och floppar en q..... skulle legat tvåa annars och ettan fick 1400 dollar och tvåan fick 900 typ.

http://www.boomplayer.com/sv/poker-hands/Boom/20650565_DC28C5283E

Handen därpå får jag a9 som big och small pushar 10-4 och vinner.... skulle nästan fått tbx min stack annars!!!!

http://www.boomplayer.com/sv/poker-hands/Boom/20650568_24D2E3D756

 

Fyfan vad tråkigt, kändes verkligen som något var på g och ifall mina 10s hade vunnit hade jag säkert kunnat gå hela vägen;(

Fick i alla fall 100 dollar vilket är bra, men med tanke på att 4an fick 419 dollar så är man rätt tilt just nu. Kan jag folda 10s i det läget ens??

 

BR: 605 dollar och har 5,50 dollar deep stack kvar

Redigerad av YungRave
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...