StoffeRemy

StoffeRemy's Pokerdagbok.

507 inlägg i detta ämne

[quote=StoffeRemy;1866448]Haha jaa gubben jag försöker. Men finns så mycket som lockar :mrgreen: Jag vill verkligen göra tid för pokern och bli bättre, känns som om det går framåt hela tiden. Men dilemmat är också att detta är första sommaren jag verkligen har cash för att göra det jag vill. Kan uppdatera lite hur jag prioriterar om ett tag. Pokern kommer dock inte glömmas bort. Iomed nästa fredag kommer jag ha en månad med väldigt korta jobbveckor = tid för poker. Gillar ditt citat "get a life ingame man". Min morsa hade gått i taket om hon sett det haha, har spenderat varenda sommar framför datorn iprincip fram tills 2017 :lol: Väl mött![/quote] Alright :) Väl mött indeed.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har du försvunnit, Stoffe? (Precis som så många inlägg tycks ha försvunnit i samband med forumets uppdatering)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kom igen Stoffe......Snälla kom tillbaka. Gillade ju din dagbok. :/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Postad (redigerade)

Nämen tjäääna grabbar!

Skön uppdatering på klienten. Dock ogillade jag att jag behövde vänta typ 1timme för att logga in pga att jag inte kom ihåg mitt lösen :P

Har ni saknat mig mycket?

Förstår att det har varit svårt när det inte finns någon journal med en värdelös, tyken snorunge man kan ta ut sina aggressioner på efter en dålig session. Ber så hemskt mycket om ursäkt :$

2,5 månad utan poker nu. Iprincip helt. Vad har hänt istället då? Varför tog jag en paus i en så lovande och ljus framtid som pokerMiljonär?

Joooo, det blev en ny bil, en ny tjej och en jävligt glad Stoffe som bara vill glida och hitta på massa skoj när det är fint väder ute. Vilket inte är opti för pokerspelandet.

Speciellt brudar, fyfan vad EV-  xD

Men jodå, nu är det fan dags att greppa ballen och börja spela lite igen.

Planen ser ut som så att 4000 åker in på kontot. Och jag börjar sakta men säkert med två bord på /2 och höjer volym osv eftersom. Behöver en stund för att komma in i det igen.

Så ha inte för höga förväntningar, kommer någon uppdatering när jag har tid. Men lite whine, dåligt spel och otrevlig attityd ska jag kunna bjuda på :)

Haaa d

Redigerad av StoffeRemy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Postad (redigerade)

Första sessionen avklarad! 3timmar med 2-3 bord.

Sjukt skevt första timmen, kom knappt ihåg något kändes det som, så fick sitta och småsnegla på lite charts för öppningsranges osv i början.

Djävulskt trött nu så blir en riktigt kort och tråkig update.

Svs hade dock inte ändrats, såg samma folk som satt där för 2,5mån sedan. Motståndet var fortfarande likadant med mycket fisk.

Och jag blev 3outad i en 280bb pott. Jag 66, han 79s. Allin på turn.  6-7-7-Q  River kommer en fitt Q till.

En helt vanlig session helt enkelt.

Var ca 1,5 BI back efter 2,5 timme. Sen fick jag in det 200bb pre med AA mot vad jag antar var KK. Så slutar på minplusset, snart är jag miljonär!

Rulle 4123kr. 123kr+

Redigerad av StoffeRemy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Postad (redigerade)

En 3timmes session till. Nu har jag börjat få lite flyt i det iallafall.

Imponerad av hur mycket fisk och lite regs det var, får jag in lite volym ska jag nog kunna knega ihop några kronor.

Rätt lugn session dock, hade en hand med AJo efter 4 bet pre och torskade mot en kille som träffat stege på lågt bräde med sina 25o. Jävla penisryttare som synar ens 4bet pre med 25o, synar flop med gutshot och sen träffar skiten på turn, ÄCKLAD blir jag.

Minplussar idag igen.

Rulle 4364kr ca 250kr +

Redigerad av StoffeRemy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Postad (redigerade)

Okej nu är tilten där den ska vara. Äckel svenska spel.

Spelade igår, gick skit, fick fan bara bajskort i typ 3timmar. Backade ca 1buyin.

Idag börjar det bra, vinner rätt snabbt 4BI. Sjukt hur bra anonyma borden är. Svenska spel har så mycket callstations/passiv fisk, helt sjukt.

Får sedan in det på turn efter 4bet pre med AA mot KJ på K-2-2-7.  Givetvis lottar äckelcepet och träffar sin äckliga 2out K på river.

3Sekunder efter torskar jag en till BI där jag 3bet pre, och sen får in det på flopp med combodrag mot A hög, och jag brickar givetvis helt och förlorar med 9hög mot A hög. Ajaj.

Men det är inte förens fitt svenska spel buggar ur som tilten kommer. Kan alltså inte öppna några nya, eller fylla på några bord med cash pga att klienten är cp?

Så nu sitter det alltså sjukt skeva bord med riktiga soper, och jag kan inte ens köpa in.

TACK SVENSKA SPEL, UPPSKATTAR ETT ARBETE.

Rulle? Okänt. Då jag inte ens kan logga in på fittklienten längre :))))))))))))

Borde ligga runt 4200kr.

Redigerad av StoffeRemy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu