Gå till innehåll

StoffeRemy's Pokerdagbok.


StoffeRemy

Recommended Posts

[quote=SvSklient;1865983]bra stoffe!!! du kliver ur komfortzonen Det jg vill höra!!! fortsätt spela bra så krossar du /4 sen med volm. Kebabrain är en NIT för övrigt[/quote] Måste backa upp my made man Kebab, tror utan tvekan att han är en av dom större vinnarna på sin nivå.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=BabyDoc;1865996]Måste backa upp my made man Kebab, tror utan tvekan att han är en av dom större vinnarna på sin nivå.[/quote] [quote=Namehere;1865998]Slänger in en +1 här också[/quote] Efter ha spelat en hel del mot honom både förut på 1 - 2 och 2 - 4 samt lite på 2.50 - 5.00 så håller jag också med. Dock känner jag spontant att det är bara bra för Kebabrain att någon han antagligen möter någorlunda frekvent (annars är det svårt och uttala sig om någon i min mening) tycker han är en nit. Eller?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=SvSklient;1866039]ahahahah roligt du tror ja är NITonator den åsnan är sämst[/quote] Hur orkar ni folk ha sån attityd gentemot andra? Om Detonator eller vad han heter är en åsna och är sämst, vad är du då som spelar på samma nivå eller liknande? Just saying. Personligen skulle jag aldrig säga att en reg är sämst eller kass. Kanske för jag är den kassa, who knows. Må bäst <3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=TraktorTomas;1866097]Hur orkar ni folk ha sån attityd gentemot andra? Om Detonator eller vad han heter är en åsna och är sämst, vad är du då som spelar på samma nivå eller liknande? Just saying. Personligen skulle jag aldrig säga att en reg är sämst eller kass. Kanske för jag är den kassa, who knows. Må bäst <3[/quote] Mannen ja leker bara lite är tillbaka live snart igen där man tjänar 30 + alltid. svårt att se att du gör det med ditt nittande på /2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=SvSklient;1866102]Mannen ja leker bara lite är tillbaka live snart igen där man tjänar 30 + alltid. svårt att se att du gör det med ditt nittande på /2[/quote] Du är säkert en ytterst trevlig människa irl med många värdefulla relationer som uppskattar och respekterar dig till fullo :) Får gratulera till det. ( 2cm där nere? )
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=TraktorTomas;1866137]Du är säkert en ytterst trevlig människa irl med många värdefulla relationer som uppskattar och respekterar dig till fullo :) Får gratulera till det. ( 2cm där nere? )[/quote] Ignorera honom bara Thomas. Han är en hobbyblatte från Malmö som är inne och trollar konstant på forumet. Tror han fått 5 eller 6 konton bannade sedan årsskiftet. Frågan är snarare hur han orkar hålla på göra nya konton, lite för mycket fritid när man går på socialbidrag kanske :mrgreen:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=TraktorTomas;1866137]Du är säkert en ytterst trevlig människa irl med många värdefulla relationer som uppskattar och respekterar dig till fullo :) Får gratulera till det. ( 2cm där nere? )[/quote] ggr du det med 8,5 får du mee booner så klagar ej:) Är du på sos?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=StoffeRemy;1866138]Ignorera honom bara Thomas. Han är en hobbyblatte från Malmö som är inne och trollar konstant på forumet. Tror han fått 5 eller 6 konton bannade sedan årsskiftet. Frågan är snarare hur han orkar hålla på göra nya konton, lite för mycket fritid när man går på socialbidrag kanske :mrgreen:[/quote] Är svensk miljonär :) du emd StoffeNiten?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nuuu har jag ett litet dilemma. Har haft 2 + sessioner på /4 nu och ligger på 19k i rullen atm. Doooock har jag nu ett väldigt EV+ erbjudande irl. Vilket kommer resultera i att jag behöver slakta rullen helt och inte spela poker på 1mån tills nästa lön. (LOL KILLEN HAR GÅTT GUUUUULLL) Får se hur jag gör. Kan kanske ha kvar 2000kr och lira lite /1. Men är faktiskt inte speciellt sugen på det. Uppdatering kommer.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=StoffeRemy;1866214]Nuuu har jag ett litet dilemma. Har haft 2 + sessioner på /4 nu och ligger på 19k i rullen atm. Doooock har jag nu ett väldigt EV+ erbjudande irl. Vilket kommer resultera i att jag behöver slakta rullen helt och inte spela poker på 1mån tills nästa lön. (LOL KILLEN HAR GÅTT GUUUUULLL) Får se hur jag gör. Kan kanske ha kvar 2000kr och lira lite /1. Men är faktiskt inte speciellt sugen på det. Uppdatering kommer.[/quote] Visste du inte hade nånting till ditt namn:D Flesta nitreggsen är väl goda för 20-30 K max:D drf man slipper alla broke nits live har ej råd att spela där:D:D::D:D [I]Användare svsklient är avstängd för upprepat trams[/I] //Crappy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=StoffeRemy;1866339]Ser ut som så att jag sätter in 5k igen, börjar på /2 och går upp till /4 när jag är över 10k, eller nästa månad då jag kan fylla på kontot lite mer. Lirade lite ikväll och slutade på 600kr+. Auutt[/quote] Kom igen nu stoffe, sluta med IRL å sånt larvigt. Finns massa deg att göra online!!! *Get a life ingame man* Du är duktig, så missa inte chansen fan! GL :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=TraktorTomas;1866395]Kom igen nu stoffe, sluta med IRL å sånt larvigt. Finns massa deg att göra online!!! *Get a life ingame man* Du är duktig, så missa inte chansen fan! GL :)[/quote] Haha jaa gubben jag försöker. Men finns så mycket som lockar :mrgreen: Jag vill verkligen göra tid för pokern och bli bättre, känns som om det går framåt hela tiden. Men dilemmat är också att detta är första sommaren jag verkligen har cash för att göra det jag vill. Kan uppdatera lite hur jag prioriterar om ett tag. Pokern kommer dock inte glömmas bort. Iomed nästa fredag kommer jag ha en månad med väldigt korta jobbveckor = tid för poker. Gillar ditt citat "get a life ingame man". Min morsa hade gått i taket om hon sett det haha, har spenderat varenda sommar framför datorn iprincip fram tills 2017 :lol: Väl mött!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...