Gå till innehåll

Problem att få igång Pokertracker 4 på Pokerstars


emelie87

Recommended Posts

Hej!

 

Jag vet inte om frågan hamnar på rätt ställe nu men jag hittar ingen bättre del av forumet för den.

 

Jag vill testa Pokertracker 4 och laddade därför hem programmet och utnyttjade deras 30 dagar gratis erbjudande. Jag har gått igenom både info på deras hemsida om hur man gör och även en video från en spelare.

 

Nu fungerar programmet på Pokerstars. Det startas och sådär. Problemet är att rutorna med statistik hamnar på fel person. Så personen som har position 1 får tex. statistikrutan för position 4 osv. Dessutom saknas det alltid minst en statistikruta (förutom min egen då).

 

Någon som har en aning om vad jag kan göra för att komma förbi det här problemet. Jag blir jätteglad för lite hjälp :D

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Nu funkar det som det ska :D

 

Men nu har jag ju ingen speciell plats vid bordet. Går det att fixa eller få man leva med att sitta på olika platser om man kör med Pokertracker 4?

Bad dig avaktivera helt för att se om det var där problemet låg.

Nu minns jag inte riktigt..men testa nu att ändra preferred seating efter tycke endast i pt och se om det funkar.

 

Du får prova dig fram lite.

 

Googlar du på typ; poker tracker 4 preferred seating pokerstars

så borde du få upp mer information.

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...