Gå till innehåll

SVS vs Stars


shieldgang

Recommended Posts

Har aldrig spelat på SVS, har endast lirat på stars. Det jag undrar är hur svåra är gamesen på SVS jämnfört med stars?

 

Om man vinner på stars på både NLHE och PLO på de lägsta nivåerna av cash, har man då vad som krävs för SVS lägsta cashgames?

 

Så egentligen hur är skillnivån på lägsta cashgamesen för både PLO och NLHE på SVS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
svs klienten är riktigt usel, konstanta nerkopplingar och andra tiltande funktioner. gamesen är dessutom på nedgång. stars är bättre på alla sätt och vis

 

Det är ju märkligt att du säger att klienten kopplar ner.

Jag har aldrig blivit nerkopplad från SvS hemma oavsett WiFi eller fiber. Inte ens när jag satt på tåget mellan Karlstad och Stockholm, trots all skog och alla tunnlar. Det i min bok är ett väl godkänt betyg.

 

Jag upplever att SvS åtminstone numera är riktigt stabilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju märkligt att du säger att klienten kopplar ner.

Jag har aldrig blivit nerkopplad från SvS hemma oavsett WiFi eller fiber. Inte ens när jag satt på tåget mellan Karlstad och Stockholm, trots all skog och alla tunnlar. Det i min bok är ett väl godkänt betyg.

 

Jag upplever att SvS åtminstone numera är riktigt stabilt.

 

Det är ganska många som har/haft problem med SvS klient genom åren.

Jag har aldrig upplevt den som stabil, trots mängder av olika uppkopplingar och datorer. Ibland är det bättre och ibland sämre, men bra har det aldrig varit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...