Gå till innehåll

AKo Spelar jag handen helt okej eller var det kass?


glapkaften

Recommended Posts

Spelade 11$ 50k gtd på PS igår. Var ungefär 100 spelare kvar och jag var således ITM. Blindsen var på 2k 4k och jag öppnar upp min AKo från utg med 2.2x BB. Får syn av BB endast och floppen kommer 2d 8d och 2s. Jag c-betar 45% av pot och får omslag efter en liten stund där han shovar. Jag satt innan handen med ungefär 110k och BB med ca 200k. Efter en stund synar jag och han visar J7d. Värt att notera är att jag har Ad. Blir en coinflip som han vinner.

 

Är den här coinflippen det bästa jag kan hoppas på?

Vad borde jag ha gjort istället. Tar tacksamt emot konstruktiv kritik ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 11$ 50k gtd på PS igår. Var ungefär 100 spelare kvar och jag var således ITM. Blindsen var på 2k 4k och jag öppnar upp min AKo från utg med 2.2x BB. Får syn av BB endast och floppen kommer 2d 8d och 2s. Jag c-betar 45% av pot och får omslag efter en liten stund där han shovar. Jag satt innan handen med ungefär 110k och BB med ca 200k. Efter en stund synar jag och han visar J7d. Värt att notera är att jag har Ad. Blir en coinflip som han vinner.

 

Är den här coinflippen det bästa jag kan hoppas på?

Vad borde jag ha gjort istället. Tar tacksamt emot konstruktiv kritik ?

 

Han ställer för runt 2 x pott och du synar med esshög. Vad sätter du honom på för händer som du tror att du slår?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...