Gå till innehåll

$5/$10 live.. KK på knappen


Recommended Posts

Är inne på pf ofta men skriver för sällan så kör på en hand här. Lirar live och omvandlar till USD.

 

UTG+3 (enda spelaren som kan spela och är aggresiv) höjer till 40.

Alla foldar till mig som hittar KK på knappen och 3 betar till 135.

Blindsen foldar.

Min image är lös galning och jag 3 betar mkt, speciellt i pos, samtidigt vet alla att jag vinner mkt så ingen fiskstatus

 

Flopp: 567ccc jag har ingen c och vi är 400bb djupa( det är no cap). Han checkar vad gör ni?

 

Obv nytt nic btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personer som inte spelar min nl400 online eller nl1000 live bör såklart avstå från att svara
NL400 online-spelarna är massor mycket bättre än NL1000 live. Jag tycker att NL100 (sek) är bättre än NL5000 (sek) live också.
Du spelar ju sagda stakes men vet uppenbarligen inte vad du ska göra i situationen själv, så varför får inte alla spekulera och svara? :)

Eftersom han aldrig spelar mot smålänningar eller personer över 35 år bör de också avstå från att svara. Kvinnor likaså.

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du spelar ju sagda stakes men vet uppenbarligen inte vad du ska göra i situationen själv, så varför får inte alla spekulera och svara? :)

 

Fråga någon som är duktigare än dig om varför...

 

 

 

Samt vilken kurs har du använt?[/quote=]

 

COP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Givet nämnda linje så kan jag skala ner det till att det är två alternativ som gäller, antingen går vi check eller bet. Fold tycker jag är helt vansinnigt och raise blir väldigt svårspelat.

 

Tack för ditt svar. Det är inte ofta jag tänker tillbaka på händer men denna fastnade i skallen. Jag tänkte att det var tre möjliga alternativ.

 

1 Cbetta 75% pott för standard linje

 

2 C betta 40% pott vilket också är standard men får mkt mer syn av händer som foldar för större bets av allt möjligt som includerar C

 

3 Checka bakom för pottkontroll och spela turn i pos.

 

Valde 3 turn kom Ac och checkades ner. Han hade Ah10s.

 

Tänkte att det kunde vara roligt att diskutera en hand här men det är tydligen ett big no no.

 

Hoppas ni har en bra dag där hemma.

 

Vidare känns kontot på pf vädelöst med denna mentaliteten. Att tom en moderator attackerar? Mitt konto får gärna tas bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...