Gå till innehåll

Tjäna 50k på nanogrind på SvS


DomikanskaRepubliken

Recommended Posts

Sitter rätt seg i skallen efter ha spelat i 2h nu på kvällen. Vet om att man ska presentera sig och så, men det får bli imorgon.

 

 

Gick inget bra idag och förlorade 53kr på 0.50 - 1.00 nivån på svenska spel. Men månaden ser rätt så bra ut ändå.

 

PLUS 1814kr på 4130st spelade händer.

 

Återkommer som sagt imorgon från jobb med en längre presentation och mål med min poker.

 

haaaaj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Det har dragit ut på tiden med presentationen. Men kommer ändå bara bli en kort presentation. Sorry!

 

Spelat poker till och från i några år, aldrig riktigt satt mig in i det utan bara spelat när lusten fallit in. Men har på sistone satt mig ner ordentligt och spelat cirka 1000händer om dagen och plussat i genomsnitt 20-25BI på 0,50 - 1.00 på svenskaspel (obviously) i månaden där jag huserar när jag spelar.

Är utav det könet med med en snorre mellan benen, vill påstå att jag är i mina bästa år. Bor i en av sveriges tre största städer och gillar disciplin och struktur.

 

Det är väl på ett ungefär det ni kan få reda på.

 

Har stött på en hel del regs vid detta tillfället och tycker väl inte där är någon som är speciellt bra om jag ska vara ärlig. Några enstaka som faktiskt vet vad de håller på med. Men det är med nöd och näppe.

 

Har sett att där är rätt många dagböcker med spelare på samma nivå, så vi kan väl tillsammans gå igenom "regsen". Här är följande jag kan komma på såhär på rak arm:

 

Markus_gbg

Jackknight

Vezzlan

Funkadelic

Bolme

Franco

qwiq (massa bokstäver i följd)

Boccacio

Willy_V

 

Vad säger folket som spelar på nivån om dessa herrar?

 

Eftersom jag spelat såpass sporadiskt som jag har så har jag aldrig brytt mig om och ha PT eller dylik. Någon här som kan rekommendera vilket program man ska använda sig utav ?

 

Ska försöka och uppdatera lite oftare än nu.

 

Dobri vecer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindat senaste dagarna, blivit cirka 2,5k händer och ett plus på 600ish kronor. Håller på och kikar på HM så jag kan få upp grafer och lite roliga händer, men det får vänta tills helgen då jag har tid och sätta mig in det mer.

 

Får så om jag får in händer under dagarna. Det är mycket fotboll kommande dagarna både IRL men framförallt på tv i form av CL.

Nu blir det soffan med lite lax och kolla PSV.

 

Dobri vecer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha...

 

Blev en session på 1timme där jag till slut stängde ner då svenskaspel våldtog mig ordentligt. Back 5inköp på cashgamet.

 

Förlorade 3BI mot en snubbe på mindre än 50händer där han spelar jättedåligt i varje beslut. Jag är glad att han gör dem för han har generat mig en hel del pengar under senaste månaderna vi har spelat mot varandra. Men hemskt och åka på så många på så kort tid mot en jättedålig spelare.

Bland annat så fick han in PFAI 250bb som 3e spelare som synar i en 6betad pott med A9suited.

Obviously hade jag AA och andra FI hade KK. Men ja A9suited är ju rätt bra och kall syna in med :-D

 

Det blev ändå inte så horribelt resultat trots det dåliga springet i cashgame. En vinst i en mindre turnering räddade ändå upp resultatet till bara 1BI back.

 

Nu blir det nog sängen med flickvännen lite tidigare än vanligt.

 

Dobri vecer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommit fram till att jag aldrig kommer orka ha igång dagboken på en daglig basis då det tar tid/energi som jag hellre lägger på annat. Men min tanke efter ha tänkt igenom denna dagboken är väl att jag ska försöka posta lite händer nu när jag dessutom fått igång hjälpprogram. Problemet är nu och bara förstå hur man använder skiten.

 

Tar en ordentlig summering imorgon kväll för februari-månad under samt lite mål för 2016.

 

Kortfattat så slutade månaden 25BI i det gröna på 18k händer. Men sprang fruktansvärt kallt i början av månaden så får vara mer än nöjd ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...