Gå till innehåll

Inbjudan till korrekturläsning av ny pokerbok!


hansolsson

Recommended Posts

Hejsan, pokervänner!

 

I helgen släpptes King's Hope. För att fira detta har jag lagt ut ett helt nytt kapitel på sidan, så att de sex första kapitlen nu går att läsa online, samt de övriga som redan finns upplagda, såklart.

 

Boken finns nu att beställa på nätet. För den som är intresserad så blir nästa steg att få den inläst som ljudbok, och därefter undersöker jag om det går att översätta den till engelska.

 

Tack för visat intresse, och må korten falla till er fördel!

 

Mvh

Hans Olsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Hejsan, pokervänner!

 

Jag passar på att bumpa den här tråden med en spännande uppdatering!

 

Just nu har jag dragit igång ett Kickstarterprojekt för att samla ihop pengar till en översättning av King's Hope från svenska till engelska.

Det är ett stort jobb som kräver en professionell översättare och därför måste det samlas in pengar då kostnaden är för hög för mig. I summan jag försöker få ihop ingår också en tryckt, exklusiv hårdpärmsupplaga av den översatta boken.

 

King's Hope.net finns en länk till Kickstarterprojektet, så kika gärna in den om ni tycker det låter intressant eller vill vara med och stötta! Det finns spännande rewards att hämta :)

 

Tack för visat intresse, och ha en trevlig kväll!

 

Mvh

Hans Olsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Postad (redigerade)

Hejsan, pokervänner!

Ett drygt år har gått sedan sist. King's Hope har äntligen blivit översatt till engelska, och en ny namngivningstävling är igång.
Fram till den 1:e juli - 2018 finns den engelska boken att läsa gratis på http://kingshope.net/
eller att köpa på Amazon: https://www.amazon.com/dp/B07D9Q8LR2/

Jag har skrivit ett helt nytt, exklusivt kapitel för den engelska versionen och för den som läser och kommenterar på den engelska versionen av boken lottar jag ut fyra namngivningstillfällen i detta nya kapitel.


 

Tack för visat intresse, och må korten falla till er fördel!

Mvh
Hans Olsson

Redigerad av hansolsson
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...