Gå till innehåll

Microlir, sng och mtt<3


Rave10

Recommended Posts

30 dollar sattes in igår. Grindar nu enbart 9 max och 6 max turbo sng. Mina resultat har inte varit bra på sistone och en stor del av det beror på dåligt psyke och kontroll över rullen. Jag har släppt alla typer av hyper turbo och även HU. När min rulle växer ska jag börja lira lite mttt igen, men på låga nivåer.

 

Min rulle ska vara på 150 dollar och då ska det grindas 3,5 dollar sng och micro mtt. Men just nu är det lite parakris och får inte cash förren på fredag så målet är att spela upp de 30 dollarna så högt som möjligt innan jag sätter in resterande.

Mina 30 dollar är nu uppe i 35 dollar och jag ska grinda 1,5 sng resten av vardagsveckan.

 

Detta blir min första seriösa dagbok och seriösa bankrulle så jag hoppas att resultatet blir bra. Nu kör vi boys

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rulle= 53 dollar

 

Går sådär, springer helt ok, men är inte nöjd med mitt eget spel..

Menmen det är bara att fortsätta grinda!

Helgens mål= 70 dollar

 

edit;

Fyfan vilken kväll asså! Legat på placeringar för över 100 dollar och verkligen fuckat upp allt..... Istället för att softa till finalbord osv gamblar jag för mycket! Är alldeles för aggressiv turneringsspelare och bluffar för mkt...

Går och lägger mig nu, mår skit

Imorgon är vi på det igen

Rulle= 49 dollar

Redigerad av Rave10
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer åtta i the hot 2,20 för 86 dollar!

Riktigt gott:)

Blivit lite andra småvinster så rullen har fått en bra ökning!

 

Rulle= 136 dollar

 

Edit; springer bra i the hot 4,40 och är itm! Kan bli en fin summa, annars back 17 dollar

Rulle=119

Redigerad av Rave10
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah asså helt seriöst...

har åkt på cp suckouts och varit så jävla tiltad

Kan inte vinna en hand oavsett procent det är helt sjukt..

Tiltat ner 48 fucking dollar hahah

 

Rulle= 100 dollar

 

Nu håller jag mig till 6 max och 9 max turbo 1,5or

Sjukaste kvällen...

Dagen slutar dock 50 dollar plus så man ska inte vara missnöjd, men fyfan asså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett tag sen jag skrev, men det har gått helt ok senaste dagarna. Minusdag i förrgår och rullen var nere på 83 dollar, men igår hade jag sjukt bra spring och rullen är nu uppe i 130 dollar. Jag satellita mig till the big 11 och kom på 145 plats för 49 dollar typ vilket var chill.

 

Rulle= 130 dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en minusdag igår! Dåligt spring och ofokuserat spel.

Rullen slutade på 128 dollar.

 

Nu är den nere på 118 dollar men jag är itm i the hot 2,20 och har en bra stack i the hot 3,30 så rullen kommer förmodligen överstiga minst 130 dollar.

 

Nu hoppas vi på finalbord i the hot 2,20:) 31/70

 

edit; slutar 11 och rullen är nu på 147 dollar

Redigerad av Rave10
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Nöter micro turrar. Vinner ibland, torskar ibland! Rulle= 124 dollar

Knappt blivit ngn förändring sen förra inlägget.

Vann dock en 2,5 dollar 180 mana för 130 dollar typ för ngn vecka sen, men haft många stora minus-dagar! Rullen har som högst varit 170 dollar och som lägst 50 dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cashade ut 100 dollar efter 3 raka minusdagar! Kuk-tiltad var jag haha. Tycker jag spelar rätt bra men att vara turneringsspelare är sjukt taskigt mot psyket. Mina föräldrar och syster drar till österrike på fredag och kommer få en hel del cash då för att klara mig under veckan.

 

Så kommer sätta in summa runt 100 dollar på lördag tror jag. Ska ha project x 2 hemma hos mig på fredag. Ni är alla bjudna!

 

På det igen snart;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...