Gå till innehåll

Handhistorik på svenska spel.


starsonmars

Recommended Posts

Var finns egentligen händerna? Genom klienten kommer jag till en mapp där händerna finns som heter.

 

file:///Users/starsonmars/Library/Application%20Support/Boss%20Media/Svenska%20Spels%20Poker/Svenska%20Spels%20Poker.app/Contents/MacOS/history/439051/html_replay.html?player=x

 

Men den här mappen hittar jag inte på datorn+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Lånar tråden lite då det bör vara samma problem. Vill flytta notes från en dator till en annan, också OSX (Mac).

 

Har inget i Application Support-mappen

 

I Bibliotek - Caches får jag upp Boss och SvS men när jag klickar på 'Visa paketets innehåll' så är det tomt bortsett från en tom MacOS-mapp.

 

Via Program - SvS och 'Visa paketets innehåll' kommer jag till det som syns på bilden. Hittar inget där som ser ut att vara en Notes-fil.

 

abefnwfkyxpp

 

Var finns den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Skakar liv i denna tråd igen då, eftersom de släppt en ny version nu, som föga oväntat inte lyckas med att ta med mina spelaranteckningar. Nån som vet hur jag ska göra? Den nya klienten installeras i en ny mapp, vilket såklart orsakar problem. Var finns "notes-filen"? Kör Mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...