Gå till innehåll

Pokertracker hud


nioh87

Recommended Posts

Har precis införskaffat pt4 och har lite problem med huden :/.

Skulle vilja ha statsrutan(huden) nedanför varje spelare, just nu ligger den lite hur som helst på borden. De blir lite svårt att se var spelarna har för stats. Lirar på Svenska spel :).

 

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis införskaffat pt4 och har lite problem med huden :/.

Skulle vilja ha statsrutan(huden) nedanför varje spelare, just nu ligger den lite hur som helst på borden. De blir lite svårt att se var spelarna har för stats. Lirar på Svenska spel :).

 

 

Tack på förhand

 

Min sprider oxå ut sig. Testa att ta autosit på en viss plats, både på svs och PT (har för mig att det går på båda). Sen startar du svs före PT.

Då blir det lite bättre. Riktigt bra blir det dock inte om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min sprider oxå ut sig. Testa att ta autosit på en viss plats, både på svs och PT (har för mig att det går på båda). Sen startar du svs före PT.

Då blir det lite bättre. Riktigt bra blir det dock inte om jag inte minns fel.

 

Ok tack för tipset, ska testa de ikväll. Såg en spelare på youtube som använde just pt4 på svenska spel. Han hade de exakt pt huden under varje spelare vilket underlättar när man multitablar :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ditt problem att statsen flyttar sig? Om inte, det här vet du säkert redan, men håll in ctrl-knappen och dra hud-rutan med musen till dit du vill och spara sen layoten.

 

Japp fast man kan inte flytta statsen dit jag vill ha dem :(. Jag har datorn ikopplad till tvn kanske de är de som strular =/. De funkar okej att köra 2 bord, fast när jag kör fler så blir statsen en ända stor röra =(.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...