Gå till innehåll

Årsresultat 2015


Namehere

Recommended Posts

Här bokar jag året. Vilken jävla resa!

Började året som en /1-/5 grinder där jag plussade på /1 och /2 men gick konstant BE på /4 /5. Gick inte riktigt att peddla nötter lika hårt på /4-/5 som det gick på de lägre nivåerna.

 

En hel del coaching senare och jag börjar gå vinnande ur gamesen.

I juni tar jag klivet upp till /10 och möts direkt av fint spring. Månaden därpå kommer min rekordmånad. Lite tid till och jag kan blanda in /20 i gamesen.

Spelet rullar på, håller mig kvar på /20 som högsta nivå och kan nu blanda in /50 vid enstaka tillfällen.

 

Hur nöjd som helst verkligen. Hade jag aldrig trott vid början på året. 2016 ska bli riktigt skoj =)

 

 

9jf0o7.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här bokar jag året. Vilken jävla resa!

Började året som en /1-/5 grinder där jag plussade på /1 och /2 men gick konstant BE på /4 /5. Gick inte riktigt att peddla nötter lika hårt på /4-/5 som det gick på de lägre nivåerna.

 

En hel del coaching senare och jag börjar gå vinnande ur gamesen.

I juni tar jag klivet upp till /10 och möts direkt av fint spring. Månaden därpå kommer min rekordmånad. Lite tid till och jag kan blanda in /20 i gamesen.

Spelet rullar på, håller mig kvar på /20 som högsta nivå och kan nu blanda in /50 vid enstaka tillfällen.

 

Hur nöjd som helst verkligen. Hade jag aldrig trott vid början på året. 2016 ska bli riktigt skoj =)

 

 

9jf0o7.jpg

 

Snyggt jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag började spela i slutet av Juli efter ett 3-4 års uppehåll från pokern.

 

+~1850 € blev det på nätpoker (Några tiotals euro från bettingbonusar). Majoriteten av pengarna kommer från PLO25, resten från MTT.

 

-~3000 kr på CC Göteborg på fem besök. Är övertygad om att 10/10 NL HE samt PLO går att slå trots 10% rake. Såpass dåliga är spelarna där. Har dock haft några bad beats, därav resultatet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...