Gå till innehåll

$500 garanti + $100 bounty på 888.com varje torsdag i november!


Partneransvarig

Recommended Posts

Ny månad, och en ny fin kampanj på 888.com exklusivt för dig som öppnat konto sajten via länkar på Poker.se eller Pokerforum.nu! I potten garanteras $500 varje vecka, PLUS att det finns en $100 bounty på en specifik spelare.

 

Denna vecka är det pokerforum-profilen Miata91 som agerar bounty. Han nickar "aceofess" på sajten, och den som slår ut honom får alltså $100 utöver eventuella cashar.

 

Namn: PokerSE Weekly Bounty

Tid: torsdagar i november klockan 20:00 (30 minuter latereg)

Inköp: $11+1

Adderat: $100 i bounty på "aceofess". Dessutom en garantipott på $500.

 

Turneringen är öppen för de som öppnat konto på 888.com via länk på Poker.se eller pokerforum.nu. Minst fem spelare krävs för att turneringen ska starta.

 

Har du inget konto på 888.com men vill spela turneringen går det utmärkt att öppna ett här!

Redigerad av valterego
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltså en garantipott på $500, inte added + våra inköp?

 

Ps. Jag gillar 888, bästa pokersajten just nu. Stars och dom andra har verkligen gått ner sig. Bra jobbat!

 

Kul att du gillar 888, det gör vi med! Det stämmer att det är $500 garanterat. Sen är bountyn på $100 adderat on top of that.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tack alla för kvällens turnering.Även om jag avr ute efter bountyn å det var svårt när man avr på fel bord ;) men blev en 2aplats istället efter mina apr i 7or åkt på stryk mot ess,3 all in heads up. men kanske inte var mer än rätt då jag träffade set med mina 9or mot hans kungar tidigare i turren. gonatt å sov gott./alias"therammer100" /couchboy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hej!

Har ett gammalt konto på 888 poker och de funkar inte att regga mig till tuneringen antar att jag inte vart reggad via poker.se eller pokerforum.

Är de kört eller går de att lösa Nick: nioh877.

 

be dom stänga av ditt konto helt pga spelmissbruk eller något. Sen kan du göra ett nytt konto. Alt så ber du en vän göra ett konto som du sen "lånar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...