Gå till innehåll

Första månadens resultat SvS(0.25/0.50)


aiborre

Recommended Posts

Hallåj!

 

Beslutade mig i början av Oktober för att påbörja ett litet "grinding projekt" vid sidan om plugget, dels för nöjets skull, men alla har väl i början av sin pokerkarriär en dröm om att kunna bygga upp en stabil rulle. Jag beslutade mig för att sätta in 400 SEK på SvS, och helt enkelt se hur långt jag kommer.

 

Nackdelen med SvS tycker jag att det är väldigt lite folk som spelar där om man jämför med Pokerstars, däremot kryllar det av fisk på svs vilket är anledningen till varför jag spelar där.

 

Här är grafen för första månaden. blev inte mer än ca 15k händer, siktar på upp emot 20-25k kommande månad.

 

2ekrq5w.png

 

Hur såg det ut för er andra efter första månaden?

 

Peace

Redigerad av aiborre
felskrivning
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fastna inte för länge på /0.50 bara, la ner 70-80k händer där innan jag klev upp vilket jag ångrar...

 

Ska bara komma in i poker, känner mig ringrostig. Sen så flyttar jag upp.

 

Ser riktigt bra ut, stabilt lyft mellan 7-10k! När har du planerat att gå upp till 0.5/1?

 

Har tänkt köra 20K händer till. Rulle har jag, men jag känner mig ringrostig, och osäker i vissa situationer som egentligen är lätta beslut. Så ska bara få in rutinerna, så hoppas jag upp :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...