Gå till innehåll

Vem som helst dra in 30k i månaden på poker!! Kolla in.


Bingolars

Recommended Posts

Du har alltså spelat poker i 7år och påstår då att det är hur enkelt som helst för en nybörjare att tjäna 30k i mån? (Y) nice story bro!

Btw borde inte Non-showdown winnings vara bra mycket högre än +-0 på 6max bord?

 

en spelstil som försöker att apa efter "rådande" n-GTO har en röd linje som ligger vid b/e och man hittar 95%+ profit i showdownlinjen, om båda linjerna ökar vid true GTO vet jag och antagligen ingen annan heller inte mot motståndet som det skulle i sådana fall spela mot idag. En kraftigt ökande röd är exploativ spelstil in the works nästan alltid!

 

cliffs; att inte ha en manlig röd linje är har inget med ens spelkompetens att göra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du har alltså spelat poker i 7år och påstår då att det är hur enkelt som helst för en nybörjare att tjäna 30k i mån? (Y) nice story bro!

 

Btw borde inte Non-showdown winnings vara bra mycket högre än +-0 på 6max bord?

 

vrf borde nsd vara med än +-0. Beror ju på vilka man möter osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer och besvarar frågor om en stund :) vaknade nyss. Blev en lång natt.

 

Angående redline:

 

Det beror helt och hållet på spelstil. Är man lite laggier och mer aggro så har man naturligt en bättre redline. Kanske även positiv. Är man tight och spelar mest för value så har man oftast en dippande redline.

 

Gissar att 90%+ av alla regs på nl25-100 har en redline som går ganska raskt neråt. Detta för att de flesta spelar en ganska tag stil, nåt i 24/19/6 kanske. Då får man en blå linje som går uppåt, röd neråt. ( Oftast ).

 

Personligen kan jag spela båda stilarna. Har nu testat en ganska aggro och lös stil på nl20 men funderar på att lägga till fler bord och köra mer tag stil. Slår rejken lättare då med.

 

Men när jag senaste månaderna spelat på nl100 och även nåt shot på nl500 ( inte alls beredd egentligen ) så har jag haft positiv röd linje och negativ blå nästan ständigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt kul dagbok, önskar dig all lycka till. :) Det var väldigt längesedan jag såg någon så positiv om poker, i ett klimat där alla ser på framtiden med ett ovädersfilter framför ögonen så är det grymt kul att se någon som hoppar in med optimism, även om den kan låta ganska naiv. ;) Du får bevisa för oss att positivitet kan leda till resultat och fortsätta kriga på! Stort gl. :)

 

Vilka nivåer var det du spelade på?

 

 

Edit: Många proffs pratar ofta om att man bör tjäna 2-3x en normal lön i pokervärlden för att väga upp för allt man missar med ett jobb så som career, arbetskamrater, pension och övriga benefits. Hur ser du på det? :) Ganska relevant fråga med tanke på hur outspoken du verkar vara angående vad du och dina m8s tjänar.

 

Spelat Nl100-200 senaste tiden.

 

Nu i denna challenge eller vad man ska kalla det ska jag gå NL20-200 ish.

 

Jag ser det så att jag kommer jobba så hårt att jag kommer tjäna 10x vad "vanliga" tjänar. Dessutom så kommer jag bo och reser frekvent runt med pokerspelare. Så mitt liv går inte att jämföra.

 

Friheten man får av poker väger upp för allt :) i mitt tycke.

 

Du har alltså spelat poker i 7år och påstår då att det är hur enkelt som helst för en nybörjare att tjäna 30k i mån? (Y) nice story bro!

 

Btw borde inte Non-showdown winnings vara bra mycket högre än +-0 på 6max bord?

 

Skrev aldrig nybörjare. Men med hårt arbete kan vem som helst under 1 år gå från losing på nl2 till vinnande på nl50+. Och alltså då tjäna 30-50k per månad.

 

Gött med någon som är lite positiv för en gångs skull, keep it up! :-D

 

For sure will :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för input ;) vi ses en sväng vid microborden. Är du outtad?

 

Skall absolut posta HHs. Använder endast hem2. Men vill se att dem tar bort allting. Partypoker har nyligen bannat hud. Ska hoppa på det senare har jag tänkt :) HUD är fantastiskt, men inget jag tillförlitar mig på allt för mycket.

 

Jag hade önskat alla bara fick ha en graph över sina egna stats osv :) det hade jag vunnit på iaf.

 

Hoppas det besvarar din fråga.

 

Outad som i att jag nickar ViktorH lite överallt, men främst på Svenska Spel där jag spelar. En kille kallade mig endboss i år på 5/10 SEK, och jag lyssnar på honom istället för de 20+ som skrattade. Positiv!

Är lite inne på ditt spår, ser gärna att det försvinner. Har börjat få upp bättre intuitiv förståelse för spelet under året och tror det kommer väl till pass i takt med att verktyg blir bannat, så ser vara fram emot det!

Du kan gå in och kolla bak några sidor i dagboken förresten här på PF. postat massa grafer och stats och tripprapporter etc som kanske kan inspirera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror han talar netto

Är ju ändå inte speciellt nära eftersom du inte får ett öre utöver nettolönen, inte är anställd, osv.

 

Överhuvudtaget är TS extremt godtycklig och verkar inte begripa överdrivet mycket om löner och dylikt, men å andra sidan är det inte så ovanligt för pokerspelare och inte direkt den viktigaste kunskapen. Viktigare att kunna timeingtells etc. :-)

 

-----

 

GL!

 

------

 

Håller självklart med om att det vore oerhört fint om HUD och dylikt försvann, skulle rent av få mig sugen på att köra lite heltidspoker en stund.

Redigerad av Trillske
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle snappa ingångslön för VDs 42-46k över pokerlön på 100k. Givetvis är 100k mer värt i ett vakuum men pokern har en högst osäker framtid närmaste 3 åren om man inte grindar PLO. Haft 50k>/mån i 10 år nu och visst är det schysstare när man är ung&singel och reser runt. När man försöker skaffa permanent boende har barn och oroar sig för framtiden, not so much. Bara en sån sak att kunna låna osant mycket deg utan ammorteringskrav(*i skrivande stund) och ändå i slutändan när dammet har lagt sig lägga mindre i månaden på sitt fina hus än vad jag betalar för en sunkig hyresrätt med en vanlig tråkig spis...lägg till antagligen företagsbil, fria mil och social status vilket blir mer värt ju äldre man blir och ju mer man måste befatta sig med omvärlden(dagis,skola, osv..)

 

Lägg därtill att din lön kommer alltid att följa med tiden så länge du inte förutsatt att du inte lyckas få sparken, lönen kommer öka med inflation, delägarskap etc. Pokern är betydligt mer volatil då saker och ting kan förbjudas kors och tvärs över världen, bottarna är på g, siterna ökar raken, flyttar spelen till hus-format osvosv.. Finns fler aspekter där att ta hänsyn till annat än att bara vara duktig på sitt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt en gång med ett meriterat svenskt pokerproffs på en middag, och han frågar mig om jag aldrig blivit sugen på att byta med dem.

 

"Nope" svarade jag. "Jag får ju de bra bitarna, att resa till roliga platser och träffa sköna människor. Jag slipper de tråkiga som extrem monotoni och varians"'

 

Han satt tyst, en kort stund, och sa sen. "Du har rätt. Hälften av tiden som pokerspelare mår man ju piss"

 

Med det sagt tror jag många grinders mår svinbra, men jag skulle inte byta min vardag med någon svensk pokerspelare, även om det innebar att jag skulle tjäna bra mycket mer. Å andra sidan är det nog inte jättemånga av dem som skulle byta med mig heller. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett av huvudargumenten jag haft för att aldrig spela poker som heltidasyssla är att det inte i någon större mån lär dig skapa värde för andra och inte ger dig en historik av att skapa värde för andra. Till skillnad från utbildningar som hjälper med det förstnämnda och kvalificerade arbeten som hjälper med båda delarna. Som pokerspelare är du bara dig själv till lags.

 

Fördelen med att hamna utanför alla system är ju dock att du inte heller lider av standardiserade skyldigheter, som en lolsemester på 5 veckor för att vila huvudet efter att ha sovit otillräckligt 50% av dagarna under hela året.

 

Det är den biten jag är avis för hos dem som heltidsgrindar. Att kombinera är nämligen lättare sagt än gjort - antingen är man med i systemen eller inte.

 

Killer: antar att pappaledigheten lyser med sin frånvaro? Likt mycket annat är det ju dock så att det är värre för låginkomsttagare i sverige som ger enorma delar av sitt producerade värde till mer privilegierade människor för att de ska kunna vara rika och lediga med sina barn ändå etc. Om de dessutom är sterila och inte kan få egna barn är situationen ännu hemskare - de ska fortfarande betala lika mycket ur egen ficka (inte bara faktiska bidrag utan det rör sig ju även om både lägre löner och lägre anställningsbarhet tack vare reglerna).

 

Som pokerspelare är saker och ting naturligt lite mer rättvisa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha fan vilken fitta du är alltså.

 

Släpp ditt gamla pissliv 9-5 o häng med oss.

 

Vad har du för jävla liv? Vissa kanske trivs med att jobba. Ska du och din gaykompis till Thailand o lira poker. ( och inte ens festa) haha vad fan drar ni dit för då? Suga av varandra när ni sitter i era kallingar eller vaddå??? ( som du tydligen gjorde det när du lirade)

 

Väx up lite dued.

Redigerad av valterego
Inlägg varnat.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Outad som i att jag nickar ViktorH lite överallt, men främst på Svenska Spel där jag spelar. En kille kallade mig endboss i år på 5/10 SEK, och jag lyssnar på honom istället för de 20+ som skrattade. Positiv!

Är lite inne på ditt spår, ser gärna att det försvinner. Har börjat få upp bättre intuitiv förståelse för spelet under året och tror det kommer väl till pass i takt med att verktyg blir bannat, så ser vara fram emot det!

Du kan gå in och kolla bak några sidor i dagboken förresten här på PF. postat massa grafer och stats och tripprapporter etc som kanske kan inspirera!

 

Oh spännande :) då ses vi om någon månad när jag är på dina stakes. Följer din tråd och skall när jag får tid, gå igenom hela.

 

Om du har lust, ta och PMa din skype till mig. Så kan vi kanske snacka vidare där?

 

Obv toll, men jag har samma agenda som dig så glhf.

 

Men du hade ju varit lite mer övertygande om du inte varit så äckligt överpositiv så man bara vill spy.

 

Obv troll? :)

 

Hehe, lätt man blir överpositiv när man under de senaste åren ätit oxfile å varvat med lax, träffat massor av vackra damer som man myst med under underbara drogrus. Festar och rest vart jag vill.

 

Livet är underbart om det är underbart liksom. Kan inte leka negativ när jag lever min dröm.

 

Önskar dig all lycka! JOBBA!!!!

 

Är ju ändå inte speciellt nära eftersom du inte får ett öre utöver nettolönen, inte är anställd, osv.

 

Överhuvudtaget är TS extremt godtycklig och verkar inte begripa överdrivet mycket om löner och dylikt, men å andra sidan är det inte så ovanligt för pokerspelare och inte direkt den viktigaste kunskapen. Viktigare att kunna timeingtells etc. :-)

 

-----

 

GL!

 

------

 

Håller självklart med om att det vore oerhört fint om HUD och dylikt försvann, skulle rent av få mig sugen på att köra lite heltidspoker en stund.

 

Har tidigare jobbat som försäljare osv, även studerat på högskola och läst massa ekonomi. Så ute och cycklar är jag inte :) men har en annorlunda syn på det hela tror jag.

 

Sen har du ju rätt i att det finns viktigare saker att kunna när man lever som pokerspelare :)

 

Lycka till du med!

 

 

jag skulle snappa ingångslön för VDs 42-46k över pokerlön på 100k. Givetvis är 100k mer värt i ett vakuum men pokern har en högst osäker framtid närmaste 3 åren om man inte grindar PLO. Haft 50k>/mån i 10 år nu och visst är det schysstare när man är ung&singel och reser runt. När man försöker skaffa permanent boende har barn och oroar sig för framtiden, not so much. Bara en sån sak att kunna låna osant mycket deg utan ammorteringskrav(*i skrivande stund) och ändå i slutändan när dammet har lagt sig lägga mindre i månaden på sitt fina hus än vad jag betalar för en sunkig hyresrätt med en vanlig tråkig spis...lägg till antagligen företagsbil, fria mil och social status vilket blir mer värt ju äldre man blir och ju mer man måste befatta sig med omvärlden(dagis,skola, osv..)

 

Lägg därtill att din lön kommer alltid att följa med tiden så länge du inte förutsatt att du inte lyckas få sparken, lönen kommer öka med inflation, delägarskap etc. Pokern är betydligt mer volatil då saker och ting kan förbjudas kors och tvärs över världen, bottarna är på g, siterna ökar raken, flyttar spelen till hus-format osvosv.. Finns fler aspekter där att ta hänsyn till annat än att bara vara duktig på sitt jobb.

 

Med tanke på Sveriges klimat och hur det kommer bara bli sämre och sämre att vara "anställd" så tar jag mitt liv alla dagar i veckan ;)

 

Men tack för input, intressant att läsa dina tankar.

 

Satt en gång med ett meriterat svenskt pokerproffs på en middag, och han frågar mig om jag aldrig blivit sugen på att byta med dem.

 

"Nope" svarade jag. "Jag får ju de bra bitarna, att resa till roliga platser och träffa sköna människor. Jag slipper de tråkiga som extrem monotoni och varians"'

 

Han satt tyst, en kort stund, och sa sen. "Du har rätt. Hälften av tiden som pokerspelare mår man ju piss"

 

Med det sagt tror jag många grinders mår svinbra, men jag skulle inte byta min vardag med någon svensk pokerspelare, även om det innebar att jag skulle tjäna bra mycket mer. Å andra sidan är det nog inte jättemånga av dem som skulle byta med mig heller. :-)

 

Alla yrken suger hälften av tiden :) så äre bara. Dessutom har jag inte valt pokerlivet för pengarna, utan för friheten :) Att aldrig ha någon chef och göra precis vad jag vill, när jag vill. Är priceless :)

 

Ett av huvudargumenten jag haft för att aldrig spela poker som heltidasyssla är att det inte i någon större mån lär dig skapa värde för andra och inte ger dig en historik av att skapa värde för andra. Till skillnad från utbildningar som hjälper med det förstnämnda och kvalificerade arbeten som hjälper med båda delarna. Som pokerspelare är du bara dig själv till lags.

 

Fördelen med att hamna utanför alla system är ju dock att du inte heller lider av standardiserade skyldigheter, som en lolsemester på 5 veckor för att vila huvudet efter att ha sovit otillräckligt 50% av dagarna under hela året.

 

Det är den biten jag är avis för hos dem som heltidsgrindar. Att kombinera är nämligen lättare sagt än gjort - antingen är man med i systemen eller inte.

 

Killer: antar att pappaledigheten lyser med sin frånvaro? Likt mycket annat är det ju dock så att det är värre för låginkomsttagare i sverige som ger enorma delar av sitt producerade värde till mer privilegierade människor för att de ska kunna vara rika och lediga med sina barn ändå etc. Om de dessutom är sterila och inte kan få egna barn är situationen ännu hemskare - de ska fortfarande betala lika mycket ur egen ficka (inte bara faktiska bidrag utan det rör sig ju även om både lägre löner och lägre anställningsbarhet tack vare reglerna).

 

Som pokerspelare är saker och ting naturligt lite mer rättvisa.

 

Tack du med för input :) riktigt intressant läsa era tankar om dessa saker. Håller med dig i mycket. Sedan anser jag att jag skapar värde för jag för in pengar till vårat land :) Det kan man inte säga om alla skattesubventionerade yrken. Så värde o värde, värde bringar vi alla.

 

Jag jobbar en del ideellt vid sidan och tar väl hand om alla i min direkta närhet. Har även som större mål i livet och dem alla har med att hjälpa andra människor att göra!

 

Vilka jag endast kan nå genom poker :)

 

Menar helt enkelt att alla kan föra värde till denna värld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha fan vilken fitta du är alltså.

 

Släpp ditt gamla pissliv 9-5 o häng med oss.

 

Vad har du för jävla liv? Vissa kanske trivs med att jobba. Ska du och din gaykompis till Thailand o lira poker. ( och inte ens festa) haha vad fan drar ni dit för då? Suga av varandra när ni sitter i era kallingar eller vaddå??? ( som du tydligen gjorde det när du lirade)

 

Väx up lite dued.

 

Haha :D

 

Förstår att folk gillar jobba, jag hatar inte på någon. Men det finns många som är där ute som inte vill jobba, utan vill spela poker. Till dem säger jag, ta chansen :) Livet är riktigt mycket bättre med mer pengar och mer frihet.

 

Jag och min gaykompis ska ha det så mysigt ska du se :) vi ska suga så mycket kuk.

 

Kolla ditt inlägg man, ser ut som det är du som behöver växa upp.

 

Du ser ut som en äkta hater :) Tycker synd om dig. Ditt liv är antagligen inte värt mycket. Lätt att bli bitter då. Men du kan vända det. Jag håller tummarna för dig.

 

-------

 

Tiil er andra, ha en riktigt fin fredag. Hoppas ni äger folket vid borden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underhållande med en ny frisk fläkt på pf! Ska bli spännande att följa! Lycka till! :-)

 

Tack så mycket :) önskar dig detsamma.

 

Så om någon vänlig själ skulle vilja svara på lite frågor:

 

- Vilken nivå håller detta forum rent pokermässigt? Är folk duktiga? Såg Imfromsweden i någon del, han är ju legend så det verkar lovande :)

 

- Hur lätt /svår är PS gentemot SVS?

 

- Några random tips för någon som precis börjat på SVS?

 

- Är turneringarna softa på SVS? har dem bra värde?

 

- Finns det några bra regs på nl20 och 40-50 nivån på SVS?

 

Tackar och bockar.

 

---------------------

 

Postar graf på söndag kväll btw. Med de mest underhållande, vinnande/förlorande händerna osv :)

 

Om jag såg rätt. När jag senast kollade. Så tror jag att jag hade vunnit 30bi efter drygt 10 tusen händer. Springer som en solgud skulle jag gissa.

 

Är säkert 5-8 BI under EV men EV är inte allt. Har kommit i bra spots mot fisk och folk har foldat lite väl mycket mot mina bluffar. Skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det finns några övergudar men ingen av dem postar strat längre öht. Halvgudarna postar inte heller strat annat än basics för att vara snäll. Resten försöker inducera halvgudar och övergudar att komma med svar på tal eller tillrättvisningar, men jag kan avslöja att jag och de andra sällan lyckas :(.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket :) önskar dig detsamma.

 

Så om någon vänlig själ skulle vilja svara på lite frågor:

 

- Vilken nivå håller detta forum rent pokermässigt? Är folk duktiga? Såg Imfromsweden i någon del, han är ju legend så det verkar lovande :)

här finns några duktiga. Mycket grinders, mest micro skulle jag uppskatta. Som killerwolf skrev så delas inte så mycket avancerad strategi längre.

 

- Hur lätt /svår är PS gentemot SVS?

rätt enorm skillnad. Jag hade spelat på svenska spel för att tjäna pengar och på stars för att bli duktigare.

 

- Några random tips för någon som precis börjat på SVS?

var solid så har du edge på 97% av spelarpoolen

 

- Är turneringarna softa på SVS? har dem bra värde?

inte spelat på länge men ryktas vara väldigt softa

 

- Finns det några bra regs på nl20 och 40-50 nivån på SVS?

menar du 1/2 - 2/4 SEK så är svaret i stort sett nej, förutom när jag spelar /4. Då är där en relativt bra.

 

Tackar och bockar.

 

---------------------

 

Postar graf på söndag kväll btw. Med de mest underhållande, vinnande/förlorande händerna osv :)

 

Om jag såg rätt. När jag senast kollade. Så tror jag att jag hade vunnit 30bi efter drygt 10 tusen händer. Springer som en solgud skulle jag gissa.

 

Är säkert 5-8 BI under EV men EV är inte allt. Har kommit i bra spots mot fisk och folk har foldat lite väl mycket mot mina bluffar. Skulle jag tro.

 

det finns några övergudar men ingen av dem postar strat längre öht. Halvgudarna postar inte heller strat annat än basics för att vara snäll. Resten försöker inducera halvgudar och övergudar att komma med svar på tal eller tillrättvisningar, men jag kan avslöja att jag och de andra sällan lyckas :(.

 

Sett att du gillar att donka smått HU när brädan parar sig, vill du utveckla det konceptet lite?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, lätt man blir överpositiv när man under de senaste åren ätit oxfile å varvat med lax, träffat massor av vackra damer som man myst med under underbara drogrus. Festar och rest vart jag vill.

 

Jag lovar att du kan äta oxfile och lax samt knarka och knulla runt även om du inte spelar poker. Att du gör bra pengar, good for you, men det är inte enda vägen här i livet.

 

Min poäng är att det känns som att du tror/tycker att allt bra som händer i ditt liv är på grund av pokern. Så är inte fallet, anledningen att det är skönt med sex är att det är skönt med sex, inte för att du är en vinnande pokerspelare.

Redigerad av Lingonklonk
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lovar att du kan äta oxfile och lax samt knarka och knulla runt även om du inte spelar poker. Att du gör bra pengar, good for you, men det är inte enda vägen här i livet.

 

Min poäng är att det känns som att du tror/tycker att allt bra som händer i ditt liv är på grund av pokern. Så är inte fallet, anledningen att det är skönt med sex är att det är skönt med sex, inte för att du är en vinnande pokerspelare.

 

Nice avatar, bro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killen har en liknande tråd på 2+2, skillnaden är att han i den tråden troligtvis talar sanning.

 

Bla. "Sorry guys. I just had abit of a downer after getting to high and drunk and playing nl200-500. Which im not quite ready for :P BR wise or anything."

 

Grinding it UP, 50$ to Thailand and beyond!! - Page 2 - Poker Goals & Challenges -- Two Plus Two Poker Forums

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Definitionen av att poker skapar frihet är inte något jag till fullo vill hålla med om, jag har de senaste 13 åren levt på poker, rest, gjort allt möjligt och haft mig. Förra sommaren provade jag på att för första gången i livet arbeta, då 28 år gammal. Jag har aldrig känt mig så fri som när jag jobbade.

 

Efter att dagens arbete är över kom jag hem till min lägenhet där obvspeltorsk fortfarande låg och sov, ett besök till bolaget för några öl och sedan ha HELA kvällen helt fri, jag kunde göra exakt vad jag ville utan att ha den bakomliggande känslan av att jag missar värde, att jag hade kunnat spela, att jag hade kunnat tjäna mer eller dylikt, jag var verkligen ledig. Denna form av frihet är något som är svårt att förstå som pokerspelare, det finns alltid en form av arbete inarbetat hos en pokerspelare, oavsett vad man gör. Det finns ingen annan yrkesgrupp, om vi nu väljer att kalla pokerspelare för en yrkesgrupp, som pratar så mycket om sitt yrke under en middag eller förfest. När pokerspelare ses i grupp för att vara "lediga" arbetar de genom att diskutera händer, strategi, GTO, explo eller vadsom. Vi är aldrig riktigt lediga. Det konstanta tänkandet sitter i och är förmodligen anledningen till att vi är vinnande spelare, genom att konstant fundera, grubbla och tänka på spelet är vi ständigt i arbete och utvecklas ständigt.

 

Att gå till ett hjärndött arbete såsom det jag utförde både denna och förra sommaren (jag satt i en stol och spelade hearthstone 9h om dagen) och lyfta ut 30k mån var för egen del mer frihetsskapande än vad jag någonsin känt av pokern även om jag slutat räkna alla resor jag gjort, alla äventyr jag varit på och liknande. Nu blir detta såklart som ett sommarjobb svårt att relatera mot en heltidsanställning men ville mest framföra att de som många kallar frihet är en vriden bild av hur verkligheten ser ut, som pokerspelare med ambition är du nästan aldrig ledig.

 

Skål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...