Gå till innehåll

DONations tråden !!!!!!!!


slarvsylta

Recommended Posts

Här skriver du varje gång du gör en riktig donation till nån välgörenhet hur mycket och villken !!!!!!

 

 

jag ska börja med 400 men jag gör det den 19:e på lönen för psykiskt sjuka heheheheheh

 

kul att se vem som är roligast här det blir alltid extra kul när någon hur mycket det än är skänker och jag vill inte vara horungen som skänker 0 kan skänka 10 kr bara du gör det fan 10 kr är chesburgare i sverige det kan man leva på 1 vecka du vet själv.... kan inte säga mer hoppas inte bara jag skänker för jag är inte rikast här men det spelar så klart roll att man skänker så man inte sitter och spelar för sig själv bara då är det nått fel.,,, PUSSS

 

är såklart viktigt att du skriver om du donerar satt andra kan ta efter,,, hoppas den här tråden blir fet !!!!

 

SAVE THE WORLD !!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte om vi ska ha regler men det kan ju va kul oxå jag kan flippa all in på .25 50 svs 50 kr 1 gg om dagen och den som vinner skänker 50 hehehe typ

 

nej men det 'är allvarlgt fan man GRÅTER ju när man ser det där barnet på tv som e helt fukkad för att en bomb har detonerat och nån har våldtagit hennes mamma och pappan är död MMm

 

skit samma vi kör nu !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi slutar grisa den här tråden endast donationer f¨år post jag låter mitt sista inlägg här förutom donations inlägg bli

 

GUD GJORDE AFRIKAS BARN SVÄLTANDE för att han ville se vad vi med alla pengar gjorde,,,, den stackaren som inte skänker har missa alla chanser att komma till himmelriket och vill du svälta i himlen sen behåll dina pengar hehhehehe

 

FRUKTA HERRENS VRED E !!!!!!! :D:D:D:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det slutar med larv så är det bara misslyckat att ha mig som medlem jag är super seriös herren kommer inte ge dig ett skit linklok du är för fan en mes som sitter och snackar om herion med mig jag har aldrig tagit den tär satans skiten,,,,

 

det är vidirgt man ligger bar och äcklar sig och försöker jaga demon hanen !!!!!

 

ta gräs eller tjack och ladda upp batterier eller så skänker du pengar istället satt du kan skriva här

 

MODERATOR gör den här tråden på ritkigt om jag inte får låta mitt liv blandas in i det här så är det bättre att ni gör nått för alla stackars barnen som inte har mitt flyt och födas i sverige där man kan slänga mat i papperskorgen heheheh

 

a vi är riktiga glassare men vi vet inte tt skit om något alla är bänga och så kanske dom låser in alla som är smarta hahahahhaha

 

skojja bara jag är bäng jag har bara varit lycklig när jesus rädda mig

 

SAVE TH E WORLD !!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAG UTMANAR NÅGON PÅ ETT 2000 KRS FLIPP på svs jag sätter mig på ett 5-10 bord nu den som torskar ska sätta in 2000 på RÖDA KORSET !!!!!!!!

 

 

alltså vinner man så får man 2000 kr + jag betalar direkt när min lön kommer 2000 kr då om jag torskar hjehhehe

 

det är alltså 2000 kr + eller 4000 - eller hur man ser det hehehheheeh

 

VEM VÅGAR !!!!!!! sätter mig på ett bord nu har ingen chatt så det blir all in första handen om du skriver NH NH NH så går jag all in och du callar förståss...

 

så här kan det se ut hehehehhehe,,,,, i denna tråd vem vågar först till kvarn :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nickar Malmskovic,,,,

 

 

alltså regler för denna välgörenhet man flippar om 2k den som torskar torskar utöver 2000 att han måste sätta in 2000 på röda korset

 

jag sätter dock in mina 2000 på röda korset om jag skulle torska den 19:e

 

OKEJ VEM VÅGAR !!!!!!!!!

 

det är för barnen !!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej sorry att jag spammar men det 'r som vanlgit jag måste säga att det var inte mitt order hehhehehe man måste våga med 10k i tullen eller var det rullen hheheehe

 

jag lovar dig kompis jag vinner inte om jag vinner för jag får sand kod om jag torskar elller betalar 2000 till dig och röda korset fattar ni det är priset jag fick av gud som sköter min ekonomi och det är hans pengar satt då vet du det är fina pengar på sell spe,l ,,,,, vi får se hur ödet blir men som sagt det är gjuds pengar så jag spammar inte bort dom i odödan därför jag inte vill ge dtt till nån som kallar sig luciFER men som sagt respekt till alla även dig !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller föresten du som nickar *Lucifer* jag kan spela ett flipp mot dig men då blir dom alla mina stålar jag har 9719 kr men d¨å blir det spel på 25 50 deep sen om du torskar första vändan sen kör vi tills nån har allt om du vill jag gillar att spela mot dig ... hoppas du ser eller att nån säger till han att nån vill göra lite skojj här !!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du kan ju fråga din boss om han vill köra lite hu sen om jag tror rätt så blir det skojj sen för jag hade inga andra planer en att fortsätta sen om det är hu så slutar jag inte det är mendat att du ska acceptera för jag känner att det finns krafter här som vill ha en match å vi ser vem som ska spela mest här det blir skojj och

 

är det för lite med 9589 eller vafan jag skrev förra inlägget så kör vi gärna hu direkt på mommangen om du vill så skippar vi flippet men då får jag sluta när jag vill kör du flippet först så lovar jag att aldrig slute förens du slutar och vi kan spela mer sen det är dig jag vlii lira mot för du är inte som andra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du behöver inte skriva ett skit jag sätter mig och väntar på ett 25 50 bord nu hu såklart säg till alla som sätter sig att jag inte har chatten avstängd för jag skrev skit tiöll en reg på .25 50 när han köpte ut eller han spela väll ut mig och jag toktilta för 100 kr så det är avstängt men kom ihåg att jag säger inte ett skit till nån om vad som händer efet¨r¨åt för jag vill inte säga ett enda oklokt ord till dig för du är en spelare och jag är sämmre en dig typ s¨å lycka till att komma till mitt bord nu jag sitter och väntar och sitt kvar om jag inte är vid datorn PUSSSSSSSSSS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ohj fan jag glömmde s'ga att om jag vinner så skickar jag hela lönen efter att jag köpt snus 2 stockar satt det blir aaa internet oxå 300 kr typ 5000 till röda korset det är ju endå en donations tråd ! !!! ON TOPPIC !!!!!!

 

BORDET HETER HORN 3 jag sitter här tills du kommer eller tills jag måstee slagga men sätter du dig så slutar jag inte jag KÖR

 

+ att jag går all in första handen utan att du behöver syna det är ett löfte.... då har du edge mot sveriges kanske sämmsta spelar + att jag KÖR !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...