Gå till innehåll

Vad hände med Dared?


Zyr

Recommended Posts

Måste säga att det är mycket underhållande att se hur nybörjare sitter och snackar om att dared som är en av dom bästa nätpokerspelarna sverige producerat och samma veva tar upp bankrullekrav och att ajabaja han har inte tillräckligt enligt gdailys 3000BB-krav!

 

Herregud.

 

lol.. va faan vet du om vad han har i sin br?

 

Antagligen vet han inget om det men det var inte hellar vad han ville säga med sin post. Det han ville få fram, vilket var ganska uppenbart, är det komiska i att ett gäng förmodade låglimitspelare påstår i ett forum att dared möjligtvis inte hade en bankrulle som enligt 3000BB-gränsen inte räcker till.

 

 

Är det något som en nybörjare kan ha 100% koll på så är det bankrullekrav.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var ute på krogen igår, började snacka med en snubbe i baren när jag skulle beställa.

 

Han var amerikan ifrån Missouri väldigt "Vanlig" down to earth kille...småsnackade lite berättade att jag hade släkt och syster i miami mm

 

Frågade vad han som amerikan gjorde i sverige? Då berättade han att han skulle tävla i tv-spel jag småskrattade lite, men för att göra en lång historia kort visade det sig att det var självaste "Fatal1ty". Frågade om han kände till "Dared" men han visste inte alls vem det var.

 

Ps.Han kände dock "Jesus" Fergusen och Daniel Negreanu. Han sa att "Jesus" var en riktigt spelnörd *lol*

 

Fan va coolt, såg ett inslag för ett tag sedan på 60 minutes om honom,han är ganska bra på dator spel :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...