Gå till innehåll

Katt får trepar. Oanvändbart.


Katt3n

Recommended Posts

Tack :)

 

Hörde nånstans att husbil är det nya nowadays :)

 

Vi hade faktiskt en säljare på besök i förra veckan som hade hela Europa som arbetsplats som han uttryckte det, han hade husbil och sin hund och verkade skit nöjd :-D

 

Kan bara tillägga att han jobbar för ett stort och globalt företag så det var ingen lodis :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cliffs!?!

 

MSN Hälsa & träning var klockren. Dom allra flesta produkter fanns med korrekta uppgifter. Typ om man skrev Kvarg kunde man välja lindahls portionsförpackning och vilken smak så trillade allt in.

 

Mitt sug efter att skaffa ett rymligt hus gick precis upp med 29% temporärt och 13% permanent.

 

Snyggt och god lycka.

Tack. Och, just do it!

 

Men annars var det fint utökat på gymmet sedan jag var där!

Tack tack. :)

Vi hade faktiskt en säljare på besök i förra veckan som hade hela Europa som arbetsplats som han uttryckte det, han hade husbil och sin hund och verkade skit nöjd :-D

 

Kan bara tillägga att han jobbar för ett stort och globalt företag så det var ingen lodis :-)

Med risk för att dissa en hel folkrörelse så ser jag det lite såhär:

Att ha en husbil som enda boende är lite sketchy om man är ensamstående och rätt oönskvärt om man har familj.

 

Att sen lägga norr om en halv mille på att ha det som semesterfordon tycker jag är ok, det ser jag mest som en straffskatt för folk som inte kan använda resesajter för att boka hotell.

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja. Avslutar dagens aktiviteter nu. Gått över 11000 steg, stått upp och jobbat i fyra timmar och käkat räksallad till lunch.

Nu på kvällen 20/40/60/80/100/110 gånger 5 i böj

5x25 sek handstand

20/30/40/3x5x45 militärpress

Dips

Chins

Pullups

Armhävningar och lite curls för att hålla flåset uppe

 

Nu en afterworkoutöl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahaaaaa, jag tolkade det som att du i förbifart bara nämnde något du använt tidigare.

 

Nä. Fick appen med i telefonen och den är grym. Håller koll på allt som typ runtastic gör, plus stegräknare, ämnesomsättnigsberägnare där man kan sätta kalorimål och föra dagbok väldigt väldigt enkelt genom att typ alla svenska matvaror finns inlagda.

 

Men MS har beslutat lägga ner den från den förste november

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att uppnå detta är målet att:

1. Träna tunga basövningar 2-3 ggr per vecka

2. Löpning/Konditionspass 1-2 ggr per vecka

3. Kaloriunderskott

4. Max 1-2 öl per dag som jag recenserar här. Utom fredag denna vecka då jag har pokerkväll med grabbarna.

Hejaheja!

 

Såå, första veckan till ända. Har kommit igång bra med mjukstarten av träningen, men det är ju fan va snabbt man tappar. Utom midjemått, där har jag fått 4 cm extra sen i somras. Fortfarande ner 7 cm sen förra året, men illa none the less.

Vägde in på 85.9 kg imorse (toppade på nära 89 i lördags) så ner litegrann.

 

Angående punkterna:

1. 2 ggr. Visserligen mjukstart, men godkänt

2. 2 ggr. Klart godkänt

3. Har glömt att räkna, men jo.

4. Hahahahahaha. 4/3/2/8/5/2/1 är väl den rätta raden :)

 

Bjussar på en feukostsmoothie:

1pkt (150g?) Lindahls vaniljkvarg

1 banan

En näve babyspenat

En halv röd chili

Lite färsk ingefära

Ett par stänk limejuice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Morrn. Eftersom antagligen totalt tre personer fattade min referens i föregående inlägg kommer här facit. Såhär bra började barnprogrammen när jag var liten.

 

Sköna minnen.

Mvh

Född -74

 

Trevligt med db. Blir inspirerad till viktminskning och öldrickande. Har en Mikkeller Raspberry Trippelbock sparad från februari. Druckit den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja. Avslutar dagens aktiviteter nu. Gått över 11000 steg, stått upp och jobbat i fyra timmar och käkat räksallad till lunch.

Nu på kvällen 20/40/60/80/100/110 gånger 5 i böj

5x25 sek handstand

20/30/40/3x5x45 militärpress

Dips

Chins

Pullups

Armhävningar och lite curls för att hålla flåset uppe

 

Nu en afterworkoutöl.

 

Har du testat räksallad gjord på kvarg? Lite mer fettsnålt än vanligt på majonäs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sköna minnen.

Mvh

Född -74

 

Trevligt med db. Blir inspirerad till viktminskning och öldrickande. Har en Mikkeller Raspberry Trippelbock sparad från februari. Druckit den?

 

Nej, det var förr mitt ölintresse ballade ur totalt. Låter intressant, frukt, surt och annat i öl verkar vara stora grejen i år :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...