Gå till innehåll

Pokerspelare i Lund?


Toxen

Recommended Posts

Godkväll!

 

Finns det några pokerspelare i Lund som hänger här? Har letat febrilt under mitt första studieår utan resultat.

 

Letar efter några/någon go gubbe som lirar poker. Nivå och game spelar ingen större roll. Hade varit kul att komma i kontakt med någon med samma intresse, för att hinka öl, lockdowna, homegames, dra till cc i malmö etc.. I dont know!

 

Jag är född tidigt 90-tal, från Göteborg och läser mitt andra år här i Lund. Gillar att hinka bärs, bli dygn, FIFA, all form av sport!

 

Anyone??

 

/J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jajamen! Spelat poker i snart 4 år, deltagit i UKIPT två gånger och besökt ett antal länder för tuneringar. Saknar också vänner som är intresserade av poker. Våra pokerkvällar brukar se ut att de shovar med Q5o och är ganska trött på det, letar också lite mer "seriösare" poker häng!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har tagit upp pokern igen efter ett långt avbrott och bor/pluggar också i Lund! Det var när vi räknade outs på statistikföreläsningarna som jag påmindes om pokern igen :mrgreen:

 

Har tenta i mikroekonomi på torsdag (11hp...) men är jävligt på game eller dylikt efter det!

 

Haha, då läste vi i samma klass förra terminen! Hoppade direkt till tredje terminen nu dock då jag har läst nationalekonomin sen innan :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...