Gå till innehåll

Spin&Go boken


Izecool

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jävla sick volym, fattar inte hur fan det är möjligt, menmen whatever floats your boat...

 

Någon som kan tips om något spännande recept som är bra för muskelbygge? Börjar blir lite trött på kyckling, broccoli och råris...

 

Som utlovat månades graf nedan, mestadels 30$ (60%?) några 60$ och några 15$. Gymmet awaits, see u guys later. :-)

 

33lpe1c.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite 180man idag ist, kände att jag behövde lite paus från spins. Blev vinst i en 15$ och 3a i en 35$. Körde några småturrar och lite annat smått och gott utan något resultat värt att nämna. Bokar dagen med ett plus iaf :-)

 

Ska iväg och kika på Black Mass idag, verkar väldigt lovande. BÅDE Depp och cumberbatch kan inte bli annat än succé :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp såg det jag med, hörde på ryktesväg att det förmodligen skulle komma att bli så. Härligt att man förnyade prenumerationen för två veckor sedan ;-)

 

Menmen inte mycket att göra, har lite delade feelings ang det. Tycker egentligen inte om program med de funktionerna, å andra sidan kommer det förmodligen att resultera i sämre ROI. Fördelen med att manuell regga är hur otroligt mycket mer volym man kommer kunna spel. Hatar när man snittar typ 12 game/h. Vilket man typ alltid gjort med SpinWiz.

Problematiken för en annan är ju om man droppar för mycket så kommer man med sannolikhet att behöva byta game. Spins kan ha en otrolig varians och utan att kunna vara selektiv i vilka man möter finns risken att de helt enkelt blir för svåra att slå. Eller helt enkelt inte är värt all huvudvärk som kommer uppstå med den ökade variansen. Den som lever får se! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testat Spin&Go nu. Det var nästan lite kul. Jag har alltid varit sämst på hyper, men det fanns de som var sämre än sämst. Har inte hittat info om fördelningen av spinsen? Jag har spelat 12 - 15 st nu, när stabiliseras min ROI? Runt 50? Vill inte vara variansfisk.

 

Edit: hittat info. Jag kanske inte ska räkna med att vinna högsta pris den här veckan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte ens 2k games räcker inte för att veta din true roi. Men på 2k games så får du en hint om du går efter chipEV/game vilket är din viktigaste stat att känna till. Men även där kan variansen/kortsnittet ditt spöka till det ordentligt, men man kan i alla fall se om man är rätt ute.

 

Det är mycket större varians i spins än i t.ex. hu hypers.

 

 

 

detta nedan är beräknat på 1000 st simulationer under 10k games.

(ROI=2,6%)

 

CHeGNah.png

 

 

Angående spinwiz. Hjälper det endast till vid reggning av spins eller vad gör det? Aldrig hört talas om det så är oinsatt

 

Ingen idé plocka upp spinwiz nu, det är bannat enligt Stars T&C från och med imorgon, det enda du betalar för nu om du köper spinwiz är en "autoreggare". Förr så garanterade du att få möta mer fisk om du reggade genom spinwiz än inte, genom att alla regs som var med i spinwiz "köade" enligt en global kö så man inte regga samtidigt som en annan user och fick samma game.

 

variansen minskar ju snabbt KRAFTIGT om man krossar gamesen dock. Detta är simulationer baserat på massiva 8,23% ROI.

 

f1lfW7s.png

 

Hur ser man vilka som regnat sig till Spin&Go?

 

Det är hidden lobby, därför spinwiz blir bannat och inte t.ex. Sharkystrator som också är en global kö fast för hu hypers. Stars vill inte att vi ska kunna kringgå reggames iom hidden lobby, se det som om vi kunde mixtra med zoom på så sätt att vi alltid satt med 1-2 fiskar på varje bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var intressanta siffror Killerwolf.

Intressant är också att en spelare som spelat 15000st $100, har lagt ner $18000 i rena lotter till dragningen för högsta spinnet ( och hen kommer troligtvis inte ha fått spela en sådan).

 

Med rådande livssituation passar Spin&Go mig ganska bra. Ska försöka anstränga mig att bli lite bättre på att spela dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha lirat i ett par dagar utan Spinwiz så är det helt klart skillnad. Dock inte på det sätt jag först trodde. So far så har det varit betydligt softare games!

Verkar som att många utav regsen valt att byta jaktmarker. Har förvisso sprungit kasst och är back men snittar dryga 65chipEV/game över 500games hittills. Bara att hoppas att det kan hålla i sig! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä, kolla din adjusted chipswon dela med antal games du spelat. Är en custom stat i PT4 man kan lägga in, men e samma deal där, sorry för att jag hijackar dagboken hela tiden :)

 

Tror inte db-ägaren tar illa upp för att du hjälper till. Tack för det! Och adjusted chips won är så enkelt som +1000 när jag vinner och -500 när jag kommer 2-3? Använde PT för 100 år sedan när jag spelade cg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä det är chips won, adjusted är "ChipEV". dvs som "allin-ev". Blir du utdragen mycket så kommer du ändå öka i chipEV. Därför det är det vettigaste verktyget att ta reda på om man är vinnande eller ej eftersom variansen är så stor.

 

 

40+ChipEV/game så är man med säkerhet vinnande om samplet är stort nog. (30-36 är breakeven beroende på rake/nivå man spelar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit bra med volym so far den här veckan. Är tråkigt nog nere i en av de djupare svackorna på länge och försöker klättra upp ur hålet. Annars så tycker jag att gamesen har varit softare sen de plockade bort spinwiz. Varit avsaknad utav flera ok/bra regs så förmodar att de har dragit vidare mot andra jaktmarker för tillfället. :-)

 

Sitter och funderar på om man skulle försöka ta sig ner till Malta och SM. Har inte tidigare besökt Malta, något som rekommenderas? Väldigt sällsynt att det blir live spel för min del så skulle vara kul att komma iväg. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad som har hänt antar jag är att dom stall som hade egna spinwiz-liknande program som t.ex. smartspin som hade 200+ 30s och uppåt-killar i sitt stall har fått cutta ner väldigt många av dessa, till lägre nivåer då de redan innan låg och seglade på b/e eller något.

 

Men snart kommer trickling down effekten igång och de regs som strugglade på 100s kommer ner till 60s, och 60s ner till 30s.. osv. Det kommer bli tuffare, det kan omöjligen bli softare annat än temporärt för alla har sett på datan att reggamesen är mer frekvent nu och med ganska stor %-skillnad.

 

Är ju möjligt (stort tvek på den) att du spelar skitdåligt/världskasst mot fiskpoolen också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...