Gå till innehåll

Ha en vinnande session


zsnowstorm

Recommended Posts

Hej!

 

Efter att ha torskat ~1300 kr på /0,5, vilket borde vara helt jävla omöjligt, så är mitt mål ganska blygsamt. Jag vill bara vinna en session igen. Måste sluta bluffa tomtarna som ändå synar TPMK tre gator, oavsett hur brädan ser ut. Ska bara spela simpel poker.

 

Jag är JÄÄÄÄTTEPANK irl atm eftersom jag har ett blandmissbruk som måste underhållas och jag får inte pengar förrän om en dryg månad. Jag måste verkligen dra in typ 500kr i veckan, för att ha mat på bordfanskapet.

 

Jag har en graf på 300K händer på min gamla dator, men ni får nöja er med den här giraffen: 1036fdx.png

 

Regler:

1. Stoploss vid -3BI.

2. Slå inte sönder gipsväggar igen.

3. Ge fan i att försöka göra moves - det räcker att valuebetta och ha tålamod.

4. Försök att inte gå busto.

 

Jag tänker lägga upp händer och redovisa varje session här.

 

BR: 634,50 SEK :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör som jag. skaffa ett arbete som är enkelt och inte kräver så mycket.

 

Sjukt mycket mer ev+ än att bränna ut sig känslomässigt på att försöka grinda ihop småkulor på poker.

 

Nu har jag poker som endast hobby sen över 2 år tillbaka och ångrar det inte en enda sekund.

 

Missbruksmässigt, mest ev+ är att söka hjälp. detta kommer vara något som sänker din livskvalité sålänge du låter det göra det.

 

Börja idag och lev resten av ditt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör som jag. skaffa ett arbete som är enkelt och inte kräver så mycket.

 

Sjukt mycket mer ev+ än att bränna ut sig känslomässigt på att försöka grinda ihop småkulor på poker.

 

Nu har jag poker som endast hobby sen över 2 år tillbaka och ångrar det inte en enda sekund.

 

Missbruksmässigt, mest ev+ är att söka hjälp. detta kommer vara något som sänker din livskvalité sålänge du låter det göra det.

 

Börja idag och lev resten av ditt liv.

 

bra post!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...