Gå till innehåll

Söker coach för NLHE CG 6max


Lassis

Recommended Posts

Söker en coach för CG NLHE -6max för i första hand några sessioner under hösten, som ev leder till några sessioner/månad under hösten som kommer.

 

-Föredrar om du är mycket kompetent i PT4 (i1:a hand, HM2 i 2:a hand)

-Bor du sen i Sthlm så att man ev kan träffas och snacka poker så är det ett plus men absolut inget krav.

-Ännu mer ett plus om nån härinne kan voucha för dig.

 

Spelar på SvS från 0.25/0.50 upp till 2.5/5kr nivån.

Övriga sajter spelar jag från 0.10/0.20 till 0.25/0.50$

Jag spelar helst max 4bord åt gången.

 

Målet är att klättra till 2/4$.

 

Tror du att du kan tillföra något eller har några frågor om otydligheter så hör gärna av dig isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar att det går över till trams när folk säger att gorillai är bra :mrgreen:

 

Skitenkelt

Han vill ha erbjudanden, samtliga inlägg handlade om en person som själv har stängt av sig från forumet och kan alltså inte e honom ett erbjudande.

Dessutom så var de flesta tramsinlägg, de få seriösa kan jag lägga tillbaka om TS så vill den dagen Gorillai är här igen

 

Men som nu är kan han inte erbjuda coashing hur mycket han än rekommenderas och TS önskade själv en städning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får gärna berätta vad gorillai har med den här tråden att göra?

 

Gorillai har erbjudit coachning tidigare? Dessutom stämde han väl in på de mesta som du önskade.

 

Skitenkelt

Han vill ha erbjudanden, samtliga inlägg handlade om en person som själv har stängt av sig från forumet och kan alltså inte e honom ett erbjudande.

Dessutom så var de flesta tramsinlägg, de få seriösa kan jag lägga tillbaka om TS så vill den dagen Gorillai är här igen

 

Men som nu är kan han inte erbjuda coashing hur mycket han än rekommenderas och TS önskade själv en städning

 

Hade ingen aning om att gorillai hade stängt sig själv från forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^this.

 

Skitenkelt

Han vill ha erbjudanden, samtliga inlägg handlade om en person som själv har stängt av sig från forumet och kan alltså inte e honom ett erbjudande.

Dessutom så var de flesta tramsinlägg, de få seriösa kan jag lägga tillbaka om TS så vill den dagen Gorillai är här igen

Men som nu är kan han inte erbjuda coashing hur mycket han än rekommenderas och TS önskade själv en städning

 

coachingdeals måste sanktioneras genom pf.nu och dessutom tar dom en mäklaravgift på 3%! Begriper hur du menar dock men nog kan väl Pf.nu i sådana här fall användas som ett sätt att nå ut till folk, varför begränsa sig till just aktiva medlemmar om nu ändå andra medlemmar vouchar/tipsar? Hade han känt, jävlar den här killen vill jag nog kontakta så hade han nog lyckats med det tänker jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips kan vara att registrera sig på nån sajt som typ RunItOnce.com, där professionella spelare lägger ut videor där de analyserar egna och elevers händer, även videor om lite tyngre pokerteori och forum precis som detta men mer inriktat på strategi. Billiga versionen är 10 dollar i månaden och enligt mig sjukt värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...