Gå till innehåll

Handanalyser


SorenLundgren

Recommended Posts

Hej alla

Har börjat blogga här på Poker.se, och har nog aldrig postat nåt här vad jag minns.. men nu vill jag höra om det finns någon hjälp..

 

Igår lirade jag 14 turrar tror jag, på wsop.com. (bara tillgänglig i Nevada).

Plussade och gick riktigt bra.

 

Idag har jag spelat 15 turrar tror jag. Och har fått AA crackat hela SJU gånger. Jag menar. SJU. Sju. 7.

 

Så jag undrar om det är enkelt att ladda ner handhistorik och köra i nåt program, för att se hur dåligt man sprungit? Jag är inte bra på EV+ o allt vad det heter, så förklara gärna för mig.

 

Alltså. Jag undrar om det går på något sätt se hur mkt otur jag hade idag. Jämfört med tur igår.

 

Går det?

 

Tackar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar..

...men går det inte att typ ladda ner handhistoriken från 2 dagar bakåt, och köra i något program? Har för mig att det fanns förr.. men jag kanske har fel.

Jag kör inga HUD-ar eller liknande (än)

 

.. Har spelat lite sitngos de senaste timmarna oxå, och inte en enda premium hand står, allin pre. QQ losar mot 10 J, AK mot KQ, KQ mot ja du vet... Det är troll i min klient idag. Vore intressant om det går att se att man typ losade 90% mer än vad man skulle.

AA preflop all in, är hur många procent? 64? 80? Och om man gör det 8ggr på raken, det måste ju vara superlåga odds på att det händer. Är bara intresserad av att se om det går att få siffror på skiten.

 

Kom igen katten, det svänger ju :)

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker vara lite hård nu. Det här inlägget uppfattas av mig och garanterat många andra som rent whine. Det är inte speciellt konstruktivt varken för dig, eller för någon annan. Att inte redan någon huggt på inlägget är ovanligt för att vara här.

 

Med det sagt ska jag själv vara konstruktiv: HM/PT4 ska fungera utmärkt om handhistoriken redan är inställd automtatiskt eller blivit inställd till att spara, ev kan man maila och få den. Wsop.com använder mig veterligen pacific/888s programvara och stöds därmed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du läst min blogg så förstår du kanske vad jag tycker om ditt svar.

 

Jag inser att folk är precis som förr. Ställer man en fråga så är man en idiot eller gnäller. Det har inte bättrats ett skit. Fy fan säger jag bara.

 

Jag kan meddela dig att jag vill ha stats på om jag verkligen sprang så jävla dåligt eller om jag bara hade den känslan. Men frågar man så gnäller man.

 

 

Tack katten, vi ses på poker.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl går in och medla lite innan det hettar till.. :-D

 

Tror ni båda missuppfattar varann.

 

Sören, förstår jag rätt om det du är ute efter är att få reda på om du springer över/under EV?

Dvs du vill ha ett program som talar om ifall du har haft tur/otur när pengarna åker in.

 

Bjoelle brukar vara rätt trevlig så om du struntar i att läsa första stycket så får du hjälpen du eftersöker i stycket nedanför.

 

Med vänlig hälsning "Bomull"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...