Gå till innehåll

SAJT: PlayGatePoker.com


SpaderKing

Recommended Posts

Vad är detta? Vilket nätverk? Laddade just ner programvaran och de verkar ha lagt ner jobb på grafiken. (men om det sen är bra är en annan sak)

Saker jag noterade:

-man kan se vilka som står i 'waiting list' till ett bord.

-spelar man flera bord är det ändå bara ett fönster och sen 'togglar' man med en knapp uppe i vänster hörn.

 

Länk: http://www.playgatepoker.com/

 

* LP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Är det någon mer som spelar här? Jag har problem att få kontakt med supporten. Mina mail verkar inte gå fram, och efter att alltid tidigare ha fått svar att de tagit emot mailet händer nu ingenting.

 

Jag har 11500$ på siten och är nu mycket orolig, då jag när jag försökte casha ut 10k$ fick kontot låst. Fick dock ett mail från dem igår iaf, där de skrev att de föredrog att jag tog ut pengarna via check eller bank transfer istället för neteller som jag valt. Ingen reaktion på mailet jag svarade på det dock.

 

 

Såhär står det i ett mail delivery satus mail jag fick av google nyss:

 

This is an automatically generated Delivery Status Notification

 

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

 

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

 

Delivery to the following recipient has been delayed:

 

support@playgatepoker.com

 

Message will be retried for 2 more day(s)

 

Technical details of temporary failure:

TEMP_FAILURE: SMTP Error (state 9): 450 <support@playgatepoker.com>: Recipient address rejected: undeliverable address: host mx5.playtechgaming.com[208.158.11.26] said: 554 5.7.1 <support@playgatepoker.com>: Recipient address rejected: Access denied (in reply to RCPT TO command)

 

Vet dock inte vilket av de 10 mail jag skcikat det gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Är det någon mer som spelar här? Jag har problem att få kontakt med supporten. Mina mail verkar inte gå fram, och efter att alltid tidigare ha fått svar att de tagit emot mailet händer nu ingenting.

 

Jag har konto där sen tidigare. Som jag kanske börjar använda igen. Så jag vill gärna veta om dina problem löste sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...